Hop til indhold
andrik

Søger thai med naturlig behåring... ;)

Recommended Posts

Jeg søger en thaipige der er helt naturlig behåret for neden.

Jeg har efterhånden prøvet flere thaipiger, og der er ingen tvivl om at de piger tænder mig ekstremt. Der er bare det ved dem jeg har været sammen med, de har alle været enten helt glatte, eller meget tæt studset, så der kun lige kan anes hår.

Jeg søger fra thaimassage til fuld pakke, bare de er naturlige. ;)

Jeg søger midt-, vest- og Østjylland.

På forhånd tak,

Og jeg vil også sige tak for dem der har lavet denne portal, godt gået.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan se i andre tråde, at det måske er ved at opstå en slags "radiotavshed", og som nogle skriver, måske meget forståeligt overfor specielt thaipigerne.

Jeg vil evt. forslå at, såfremt at det skulle være tilfældet også i dette spørgsmål, at der så blot kan skrives direkte til vedkommende der spørger ved blot at klikke på brugerensnavn i venstre side af tråden/spørgsmålet.

Jeg håber på at der må være brødrer herinde der kan hjælpe mig.

På forhånd tak. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan måske være fordi, der ikke er nogen. Jeg har efterhånden besøgt en del thaiklinikker, og jeg har aldrig mødt en behåret. De er alle skaldet som et æg, selv de ældre. Ikke engang en af de små frække striber, jeg synes så godt om, er det blevet til. Måske fordi de tror, at alle danske mænd forventer det og indretter sig på det?

Blandt danske piger har jeg kun mødt to med naturligt understel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sara fra singhamassage.

Der er ingen urskov, men pænt og ordentligt. Om det er helt naturligt eller trimmet kan jeg ikke sige.

Hun er desuden rigtig lækker.

*UPDATE* Ups, ser at du skriver Østjylland. Sara er i København... sorry

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for hjælpen, omend hun er i Kbh.. :)

Jeg har også selv besøgt flere thaipiger, og de er alle helt glatte, eller kun med ganske korte stubbbe, men altid helt glat ved læberne.

Om det er som du skriver Borende X, at de tror at de skal være glatte, ved jeg ikke. Jeg har spurgt nogle gange, men hver gang siger de at det er pga. hygiejne.

Jeg syntes at det er synd og skam at der er så langt mellem de behårede thaipiger.

Jeg kunne godt tænke mig en opslagssted hvor man kunne se pigernes-data, og gerne med info om de er glatte eller ej. Se eks. singhamassage.dk hjemmeside. Måske en idé til en viderudvikling af euroguide.dk.

Skulle der være andre brødrer herinde, der skulle vide hvor der findes en behåret thaipige i det jyske, så giv endelig et praj. Fornemmer måske at jeg ikke er helt ene om dette ønske. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...