Hop til indhold
Guest JimmyChoo

Super Vicky

Recommended Posts

Flotte billeder, men blot for nysgerrighed es skyld: Hvilken etnicitet er skønheden..?

Svært at se med et sløret billed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 39 minutter siden:

Flotte billeder, men blot for nysgerrighed es skyld: Hvilken etnicitet er skønheden..?

Svært at se med et sløret billed.

Ja, meget tillokkende professionelle billeder, hvor eneste retouchering er sløringen af ansigtet.

Gudinden er fra Rumænien og har du ikke besøgt hende endnu, så bør du gøre dig selv den tjeneste, for Vicky B er blandt de meste fantastiske gp'er, man kan forestille sig. Så sød og så smuk. 100% top-oplevelse hver eneste gang.

Redigeret af XXXfootlover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JimmyChoo
ppd skrev, for 9 timer siden:

Flotte billeder, men blot for nysgerrighed es skyld: Hvilken etnicitet er skønheden..?

Svært at se med et sløret billed.

Han er sådan en romaner, men helt ok alligevel 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JimmyChoo skrev, for 27 minutter siden:

Han er sådan en romaner, men helt ok alligevel 

Jeg går ud fra at du mener hun :ph34r: 

Redigeret af XXXfootlover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72
XXXfootlover skrev, for 9 timer siden:

Ja, meget tillokkende professionelle billeder, hvor eneste retouchering er sløringen af ansigtet.

Gudinden er fra Rumænien og har du ikke besøgt hende endnu, så bør du gøre dig selv den tjeneste, for Vicky B er blandt de meste fantastiske gp'er, man kan forestille sig. Så sød og så smuk. 100% top-oplevelse hver eneste gang.

XXX....Nej, nej :P........Theeee Number one goddess, ubeskrivelig sindssygt fantastisk....hver evig eneste gang :wub: Men det ved du selvfølgelig :D

Redigeret af gokke72

Del dette indlæg


Link til indlæg
gokke72 skrev, for 40 minutter siden:

XXX....Nej, nej :P........Theeee Number one goddess, ubeskrivelig sindssygt fantastisk....hver evig eneste gang :wub: Men det ved du selvfølgelig :D

Ja, min ven, jeg om nogen kan fuldt ud tilslutte mig "there can be only one" :wub:, men uanset hvordan vi end vender og drejer det, så er der jo andre der i hvert fald teoretisk set kan se / opleve andre gp'er som værende i samme klasse som Vicky Basno. Believe or not. 

Kan iøvrigt på det kraftigste anbefale Vicky's Nuru massage. Helt igennem fantastisk oplevelse, super frækt og sjovt :wub:

Redigeret af XXXfootlover

Del dette indlæg


Link til indlæg
JimmyChoo skrev, for 13 timer siden:

Han er sådan en romaner, men helt ok alligevel 

jeg går ud fra du mener rumæner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iceman skrev, for 3 timer siden:

Er der nogen derude der har prøvet hendes NURU massage koncept og fortælle om det  

vil gerne prøve det hos hende! 

Ja, som jeg skrev i kommentaren lige før din egen, så kan Vicky's Nuru massage varmt anbefales :wub:

Jeg havde ikke prøvet Nuru massage før, men det bliver bestemt ikke sidste gang!!

Vicky's egen beskrivelse af konceptet i hendes annonce er spot on.

Man kan læse mere om denne helt specielle massage form hér: https://en.wikipedia.org/wiki/Nuru_(massage)

Og denne instruktionsvideo giver også et ret fint og iøvrigt meget sobert indblik i Nuru massage: https://www.youtube.com/watch?v=AznrzaEs920

Til forskel fra førnævnte video foregår seancen med Vicky B naturligvis med begge parter nøgne. Og i en tilpas stor sort wrestling ring med oppustelige sider - magen til den, som kan ses på dette billede: https://i.ebayimg.com/images/g/cEMAAOSwUY1ZzkyX/s-l1600.jpg

Redigeret af XXXfootlover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...