Hop til indhold

Recommended Posts

Hej herinde, 
2. opslag. Det tager om sig. 

Der er lidt plus på kontoen og i den forbindelse vil jeg gerne dele lidt penge med en sød thai pige.

Er der nogle gode forslag til den fuld pakke helst med øko BJ. 
Jeg var hos Lidia sidst hos Top Thai & Namphet. Fint - men nyt - det tror jeg i kender. :)

Min personlige præference er nok til de lidt yngre modeller. - Har overvejet Helen og Bella fra Top Thai, men jeg vil gerne udnytte jeres enorme erfaring! 


Jeg glæder mig til at høre nogle gode forslag, så lover jeg at komme med en anmeldelse! 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JJ4Solo
DFyr_36 skrev, for 2 timer siden:

Helen har MEGET bløde bryster, fantastisk flot og velplejet krop. Så er det sagt!

 

/DFyr_36

Helen er farlig. Hun er meget vanedannende. Jeg elsker hendes drive og gå-på mod. Og fanger man hende på den helt rigtige dag, er hun super fræk og mega liderlig. 

Helen er faktisk én af de thai piger jeg oftest vælger fra, da jeg ellers bliver uvenner med min bankmand, arbejdsplads, etc. :)

/JJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alt er jo relativt, men Helen ville jeg ikke medregne i kategorien "yngre modeller".

Helen er i hvert fald i sidste halvdel af 40'erne. Bella lidt yngre, vil nok skyde hende til midt i 30'erne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaiuser skrev, for 36 minutter siden:

Alt er jo relativt, men Helen ville jeg ikke medregne i kategorien "yngre modeller".

Helen er i hvert fald i sidste halvdel af 40'erne. Bella lidt yngre, vil nok skyde hende til midt i 30'erne.

Har kvinder det ikke ligesom whisky og rødvin og biler.

Jo ældre de bliver, jo bedre bliver de..

Der er noget om snakken  -  gå til Helen og få massage i nakken.

:D         :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 13 minutter siden:

Har kvinder det ikke ligesom whisky og rødvin og biler.

Jo ældre de bliver, jo bedre bliver de..

Der er noget om snakken  -  gå til Helen og få massage i nakken.

:D         :rolleyes:

Alt er relativt, men efter 50 år så.... :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...