Guest My Ryder Skrevet 16. August, 2018 Hej brødre Efter nogle måneders pause har jeg lidt nyt at berette fra min 2 måneder lange rejse sammen med en ven. I tidligere tråde har andre skrevet at Vietnam er et lukket land for lidt ekstra. I Saigon er har vi oplevet meget nærgående massage med hentydninger uden pigerne dog har haft mod til at spørge. Men hos Jasmine massage som ligger på det fine 4 stjernede Saigon Continental hotel fik vi tilbuddet på andendagen efter god massage dagen før. De tilbyder 90 min massage for 500.000 Dong svarer til 141,50 dkr. Voldsomt billigt. Inden massagen skal man tage bad og iføre sig nogle meget løse bukser som man får udleveret. Pigerne står i nærheden når man bader, måske lige for at se udstyret an, det er meget hyggeligt. Massagen starter som en god prof på skulder og ryg, når hun skal til at massage underben, tager hun blidt fat i de løse bukser og trækker dem langsomt ned medens hun stille hvisker ok Sir, ok sir. Ben bliver fint masseret og hun massere også blidt baller og i mellem og strefer blive mellemkød og kugler og mærker efter om der er liv ;-), og det er der. Hvisker stadig ok Sir? Yes Sir, det er helt OK B-). Please turn. Starter med benene og kredser om kalorius, jeg undskylder størrelsen, men hun griner blot og spørger om det er hendes skyld? Så kommer hun med et tilbud på 1 mill Dong for et håndjob, det fik jeg forhandlet ned til 800.000 dvs 226 dkr. Fin pris, hun gik i gang med et skønt hj, hun ville dog lige høre om jeg ville tilkøbe at jeg kunne røre ved hende på/i røven, brysterne og missen for yderligere 500.000, 141,50. Hun havde tidligere i massagen sagt at hun var 25 år og da jeg er 59 år, sagde jeg pænt nej tak, da hun ku være mit barnebarn og det synes jeg ville være upassende. Jeg spurgte om hun eller stedet tilbød andet og det afviste hun bestemt. Det skønne langsomme håndjob sluttede som det skulle og hun fik tørret mig af og da der var 20 min tilbage vaskede hun hænder og gjorde massagen færdig. Betalingen foregår således man betaler massage creditcard eller crash til en fin dame i receptionen. Man udfylder også en seddel hvor man evaluere massagen og det tip som man vil give pigen. Smart system, jeg havde ikke kontanter nok med så mit tip for hj blev også betalt med credit kort. På notaen står der hotellet navn og business center, så ingen opdager hvor kortet er brugt. Så brødre, det kan lade sig gøre, selv på et fint hotel. Så go for it og nyd det. http://www.hotelcontinentalsaigon.vn/nha-hang-bar/jasmine-massage.html Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 16. August, 2018 My Ryder skrev, for 6 timer siden: hun gik i gang med et skønt hj, hun ville dog lige høre om jeg ville tilkøbe at jeg kunne røre ved hende på/i røven, brysterne og missen for yderligere 500.000, 141,50. Hun havde tidligere i massagen sagt at hun var 25 år og da jeg er 59 år, sagde jeg pænt nej tak, da hun ku være mit barnebarn og det synes jeg ville være upassende. Øh ja undskyld mig lige, men jeg har lidt svært ved at se din logik lige her. Du vil ikke røre hende fordi hun kunne være dit barnebarn. Men du har ikke nogle kvaler med at modtage et handjob fra hende til trods for at hun kunne være dit barnebarn. 2 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg