Hop til indhold
Twixty

Dulce i kolding

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/252533

man bliver skuffet når kvinden ikke er særlig dullet op og agere som en træt gammel kone. Vil skyde hende som værende tæt på de 40, kroppen var kedelig og for løs. Burde være gået igen.

sex stillinger virkede mekanisk, 20huk bagfra, vende 20huk vende, osv. Kedeligt blow og en fisse der var så løs at man totalt mistede lysten. 

Så spild af penge. 

Kan stort set ikke engelsk så det er ikke hende man taler i tlf med. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Twixty skrev, den 16/8/2018 at 17:24:

https://annoncelight.dk/showad/252533

man bliver skuffet når kvinden ikke er særlig dullet op og agere som en træt gammel kone. Vil skyde hende som værende tæt på de 40, kroppen var kedelig og for løs. Burde være gået igen.

sex stillinger virkede mekanisk, 20huk bagfra, vende 20huk vende, osv. Kedeligt blow og en fisse der var så løs at man totalt mistede lysten. 

Så spild af penge. 

Kan stort set ikke engelsk så det er ikke hende man taler i tlf med. 

 

Det er sgu alligevel for utroligt at man ikke kan benytte den allerede eksisterende tråd om præcis samme emne :wacko:....Så er det ligesom lidt nemmere at sammenligne de forskellige indput.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 18/8/2018 at 19:52:

Det er sgu alligevel for utroligt at man ikke kan benytte den allerede eksisterende tråd om præcis samme emne :wacko:....Så er det ligesom lidt nemmere at sammenligne de forskellige indput.

Uha det er hårdt for dig. Du må hellere tage en middagslur gamle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Twixty skrev, den 16/8/2018 at 17:24:

https://annoncelight.dk/showad/252533

man bliver skuffet når kvinden ikke er særlig dullet op og agere som en træt gammel kone. Vil skyde hende som værende tæt på de 40, kroppen var kedelig og for løs. Burde være gået igen.

sex stillinger virkede mekanisk, 20huk bagfra, vende 20huk vende, osv. Kedeligt blow og en fisse der var så løs at man totalt mistede lysten. 

Så spild af penge. 

Kan stort set ikke engelsk så det er ikke hende man taler i tlf med. 

 

Har også været der... Synes ikke jeg havde helt samme oplevelse som dig. 

Synes bestemt ikke hun var "løs", men det er der nok en god grund til ;) 

Hun var faktisk ok indlevende, måske du bare ikke lige var i hendes smag? tyk, tynd, fedt, ubehøvlet, grim eller ucharmerende... Ja pigerne har vel også deres favorit typer ligesom vi har vores ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Twixty skrev, den 16/8/2018 at 17:24:

https://annoncelight.dk/showad/252533

man bliver skuffet når kvinden ikke er særlig dullet op og agere som en træt gammel kone. Vil skyde hende som værende tæt på de 40, kroppen var kedelig og for løs. Burde være gået igen.

sex stillinger virkede mekanisk, 20huk bagfra, vende 20huk vende, osv. Kedeligt blow og en fisse der var så løs at man totalt mistede lysten. 

Så spild af penge. 

Kan stort set ikke engelsk så det er ikke hende man taler i tlf med. 

 

Nu kan en pige på 40 eller derover jo også være supersexet.Og vi er jo alle forskellige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
John41 skrev, den 24/8/2018 at 21:13:

Har også været der... Synes ikke jeg havde helt samme oplevelse som dig. 

Synes bestemt ikke hun var "løs", men det er der nok en god grund til ;) 

Hun var faktisk ok indlevende, måske du bare ikke lige var i hendes smag? tyk, tynd, fedt, ubehøvlet, grim eller ucharmerende... Ja pigerne har vel også deres favorit typer ligesom vi har vores ;) 

Absolut enig der er nogen for alle, jeg har måske bare en højere standart og hende her var ihvertfald ikke pæn i forhold til dem jeg plejer at komme hos og hvor servicen også er langt bedre. Så beklager jeg beretter om en dårlig oplevelse. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Twixty skrev, for 9 timer siden:

Absolut enig der er nogen for alle, jeg har måske bare en højere standart og hende her var ihvertfald ikke pæn i forhold til dem jeg plejer at komme hos og hvor servicen også er langt bedre. Så beklager jeg beretter om en dårlig oplevelse. 

 

 

Det var mere den nedladende beretning jeg studsede over... En god oplevelse og høj standart kommer hvis kemien passer på begge parter...  Vi må jo bare på jagt ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...