Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Har Duang Rung Carl Bertelsens gade Aarhus, stadigvæk åbent? Mener at ejeren var blevet syg for et år eller 2 siden. 

Er der nogen, som har været der for nygeligt?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Også et sted, jeg godt kunne tænke mig at høre nyt fra. Det lever sit eget stille liv, og bliver ikke ofte anmeldt. 

 

Mit eget sidste besøg daterer sig vel efterhånden 6-7 år tilbage, så jeg kan ikke hjælpe med nyt stof, desværre. 

Dengang fik jeg et ganske glimrende HJ. De tilbød ikke mere end det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stedet hedder noget andet nu, husker ikke hvad. 

Det har ført en omtumlet tilværelse i en del år, med skiftende ejere og især skiftende personale. De få gange jeg har været de,r har det været ældre damer, som ikke lige var jublende glade, og højst gav en trold. 

Men der er som regel lys i bling bling skiltet fra kl 11. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden:

Men der er som regel lys i bling bling skiltet fra kl 11. 

Haha, grinte lidt af den. 

Det evigt klassiske "OPEN!!!"-skilt, der er cirka ligeså diskret som en cirkuselefant. 

Vandpibecafeernes og thaimassageklinikkernes foretrukne skitning. Og hvis der ikke bølger kemisk-teknisk æblelugtende røg ud derinde fra, så er det nok massage + ekstras... :-)

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan skrev, for 22 minutter siden:

Haha, grinte lidt af den. 

Det evigt klassiske "OPEN!!!"-skilt, der er cirka ligeså diskret som en cirkuselefant. 

Vandpibecafeernes og thaimassageklinikkernes foretrukne skitning. Og hvis der ikke bølger kemisk-teknisk æblelugtende røg ud derinde fra, så er det nok massage + ekstras... :-)

Der er en del døgnkiosker der anvender det også. 

Hende iraneren i min lokale døgner, med bling bling skilt, kunne jeg da godt tænke mig at få massage af. Har dog ikke spurgt, da hendes mand ser meget stærk ud :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Hende iraneren i min lokale døgner, med bling bling skilt, kunne jeg da godt tænke mig at få massage af. Har dog ikke spurgt, da hendes mand ser meget stærk ud :mrgreen:

Uh, der er faktisk mange iranske kvinder, der ser rigtigt smukke ud. 

Lidt off-topic, undskyld, men (ud over thailandske kvinder), så deler jeg smag med dig her :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidst jeg var ca 6 mdr siden var ejeren på banen igen efter et sygdomsforløb. Vidste ikke at stedet havde skiftet navn. 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, Lige nu:

Sidst jeg var ca 6 mdr siden var ejeren på banen igen efter et sygdomsforløb. Vidste ikke at stedet havde skiftet navn. 

8000

Der stod et andet og kortere navn i Århus Onsdag for noget tid siden. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan skrev, for 5 timer siden:

Også et sted, jeg godt kunne tænke mig at høre nyt fra. Det lever sit eget stille liv, og bliver ikke ofte anmeldt. 

 

Mit eget sidste besøg daterer sig vel efterhånden 6-7 år tilbage, så jeg kan ikke hjælpe med nyt stof, desværre. 

Dengang fik jeg et ganske glimrende HJ. De tilbød ikke mere end det. 

det er nok også deromkring jeg var der ... dengang var der en lille slut 20'erne ... men hun gav fuld pakke ... mener hun hed Dar ...

 

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan skrev, for 4 timer siden:

Haha, grinte lidt af den. 

Det evigt klassiske "OPEN!!!"-skilt, der er cirka ligeså diskret som en cirkuselefant. 

Vandpibecafeernes og thaimassageklinikkernes foretrukne skitning. Og hvis der ikke bølger kemisk-teknisk æblelugtende røg ud derinde fra, så er det nok massage + ekstras... :-)

det OPEN skilt er tilgengæld en sikker indikator for extra ydelser :P 

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 16 minutter siden:

det OPEN skilt er tilgengæld en sikker indikator for extra ydelser :P 

Også hos grill fatter :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 5 timer siden:

Sidst jeg var ca 6 mdr siden var ejeren på banen igen efter et sygdomsforløb. Vidste ikke at stedet havde skiftet navn. 

8000

Gav ejeren HJ? Eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg

De hedder stadig Duang Rung og har ingen bling-bling skilt (og har aldrig haft det). Ejeren er tilbage fornylig efter sygdom. Der er stadig kun HJ.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr.Mand skrev, for 5 minutter siden:

De hedder stadig Duang Rung og har ingen bling-bling skilt (og har aldrig haft det). Ejeren er tilbage fornylig efter sygdom. Der er stadig kun HJ.

Skiltet sidder i den dør der vender ned mod postterminalen. Der var lys i det for et par uger siden, så de har det ;) Men det har alle andre også. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Glory skrev, Lige nu:

Det er ikke Duang Rung i Carl Berthelsens gade. 

Den du snakker om ligger i Læssøe gade. 

Uhh ja,, du har ret - rødme, rødme

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...