Hop til indhold
Guest BM29

Sandy Q - VillaBella

Recommended Posts

Guest BM29

Lad mig sige det med det samme : Det blev en fantastisk oplevelse . 

Deter underligt for en Københavner at komme til provinsen og finde et venteværelse, hvor der er plads til flere kunder af gangen, her er ikke noget der hedder "diskret indgang " . Jeg tænkte nu ikke over det, for jeg var ikke lokal, og chancen for at vinde 63 millioner i Lotto var nok større end at møde en jeg kendte her i Odense . 

Selvom forberedelserne ikke var de bedste, da den mail jeg havde sendt ikke var blevet læst .  Jeg stadig undrer mig over at man ikke kan bestille tid hverken på SMS eller via telefonen, og mens jeg skriver dette kommer jeg i tanke om at  slaver på Fyn måske ikke er troværdige nok ? 

Sandy Q :  Nu skal jeg nok lade være med at skrive noget om hendes alder, men personligt tror jeg at hun er på alder med mig selv:P altså  cirka 2/3 inde i livet .  Hun er slank, og har stadig en flot og spændstig krop . 

Der var god tid til at snakke og forberede seancen, når nu den mail ikke var blevet læst. 

Jeg mærkede fra start at hendes rutine og erfaring, gjorde at der ikke var noget at være nervøs for : Det her tegnede til at blive godt , og måske var jeg ekstra sat op fordi jeg efterhånden har været igennem for mange seancer der har været "rutine" ? 

Nu var jeg på udebane, og spændingen var nok 25 % højere end normalt . 

Der var ikke noget med at kikke på klokken, og de ting vi havde aftalt, samt en række improvisationer fra Sandy´s side - far var glad . 

Der var tid til lidt snak efterfølgende , Sandy har virkelig en udadvendt og charmerende personlighed. 

Spankingrummet er særdeles godt udstyret, også selvom det ikke er verdens største . Det mindede mig i høj grad om nogle af de spankingrum jeg kunne huske fra min ungdom i 80´ erne - her i Odense har tiden bare stået lidt stille ? 

Afregning skete først efter vores lille session, og igen blev jeg overrasket, for prisen var en del under det der betales hjemme i Københavnsområdet, hvor jeg færdes til dagligt . 

http://villabella.dk/vb2/sandy-q/

Det kan klart anbefales at kikke forbi Odense i den lille lidt indeklemte villa . 

 

 

 

 

 

 

 

Redigeret af BM29

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Haxel
BM29 skrev, for 56 minutter siden:

Lad mig sige det med det samme : Det blev en fantastisk oplevelse . 

Deter underligt for en Københavner at komme til provinsen og finde et venteværelse, hvor der er plads til flere kunder af gangen, her er ikke noget der hedder "diskret indgang " . Jeg tænkte nu ikke over det, for jeg var ikke lokal, og chancen for at vinde 63 millioner i Lotto var nok større end at møde en jeg kendte her i Odense . 

Selvom forberedelserne ikke var de bedste, da den mail jeg havde sendt ikke var blevet læst .  Jeg stadig undrer mig over at man ikke kan bestille tid hverken på SMS eller via telefonen, og mens jeg skriver dette kommer jeg i tanke om at  slaver på Fyn måske ikke er troværdige nok ? 

Sandy Q :  Nu skal jeg nok lade være med at skrive noget om hendes alder, men personligt tror jeg at hun er på alder med mig selv:P altså  cirka 2/3 inde i livet .  Hun er slank, og har stadig en flot og spændstig krop . 

Der var god tid til at snakke og forberede seancen, når nu den mail ikke var blevet læst. 

Jeg mærkede fra start at hendes rutine og erfaring, gjorde at der ikke var noget at være nervøs for : Det her tegnede til at blive godt , og måske var jeg ekstra sat op fordi jeg efterhånden har været igennem for mange seancer der har været "rutine" ? 

Nu var jeg på udebane, og spændingen var nok 25 % højere end normalt . 

Der var ikke noget med at kikke på klokken, og de ting vi havde aftalt, samt en række improvisationer fra Sandy´s side - far var glad . 

Der var tid til lidt snak efterfølgende , Sandy har virkelig en udadvendt og charmerende personlighed. 

Spankingrummet er særdeles godt udstyret, også selvom det ikke er verdens største . Det mindede mig i høj grad om nogle af de spankingrum jeg kunne huske fra min ungdom i 80´ erne - her i Odense har tiden bare stået lidt stille ? 

Afregning skete først efter vores lille session, og igen blev jeg overrasket, for prisen var en del under det der betales hjemme i Københavnsområdet, hvor jeg færdes til dagligt . 

http://villabella.dk/vb2/sandy-q/

Det kan klart anbefales at kikke forbi Odense i den lille lidt indeklemte vill

Godt at høre du er tilfreds, selv har jeg mit første besøg hos Villa Bella tilgode.  Også godt at høre der bliver skrevet i en bedre tone end hvad vi tidligere har hørt, og at det for en Københavner kan være lidt af en omvæltning at komme til provinsen er vel også  hvad man kan forvente, os i provinsen har jo ikke det samme udvalg af forlystelser som i København, foreksempel Bakken.

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Walter the Licker skrev, for 2 timer siden:

Tak for deleren!!

Odense har mange seværdigheder, men mon ikke Villa Bella er den, der står højst på min to-do-list.

Men du har ikke gjort det nemmere....skal man vælge Madame Illona eller Sandy :rolleyes:

WtL 

Du kunne være kæk og vælge begge, men så vidt jeg husker så er de vist ikke på stedet samtidigt.. Det kunne ellers være lidt "sjovt" :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Haxel
Oldie skrev, 1 time siden:

Du kunne være kæk og vælge begge, men så vidt jeg husker så er de vist ikke på stedet samtidigt.. Det kunne ellers være lidt "sjovt" :)

Er de ikke også søstre ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldie skrev, for 1 time siden:

Du kunne være kæk og vælge begge, men så vidt jeg husker så er de vist ikke på stedet samtidigt.. Det kunne ellers være lidt "sjovt" :)

Det ihvertfald tidligere kunne arrangeres, at de begge var med i festlighederne. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 8 timer siden:

Det ihvertfald tidligere kunne arrangeres, at de begge var med i festlighederne. ;)

Jeg kan mindes at noget i den stil har været arrangeret, men har ikke haft den udsøgte fornøjelse. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Haxel skrev, den 17/8/2018 at 12:59:

Er de ikke også søstre ?

Det siger Sandy ihvertfald

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse63

Jeg har både Illona og søsteren til gode. Illona ser vanvittig lækker ud, og hvis bare søsteren er halvt så lækker, så ville hun heller ikke være så ringe at stifte bekendtskab med.

Tanken om dem begge giver mig åndenød.

Der er desværre lidt langt, men Illona står helt sikkert på min liste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasse63 skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har både Illona og søsteren til gode. Illona ser vanvittig lækker ud, og hvis bare søsteren er halvt så lækker, så ville hun heller ikke være så ringe at stifte bekendtskab med.

Tanken om dem begge giver mig åndenød.

Der er desværre lidt langt, men Illona står helt sikkert på min liste.

Kan stærkt anbefales. Også at køre langt efter, bor selv i det nordligste Jylland

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse63
serveU skrev, Lige nu:

Kan stærkt anbefales. Også at køre langt efter, bor selv i det nordligste Jylland

Som sagt står hun også på min liste. Og det gør Lady Gitte på Koldingkanten også.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasse63 skrev, for 21 minutter siden:

Som sagt står hun også på min liste. Og det gør Lady Gitte på Koldingkanten også.

Også et godt bud på en dejlig domina, der er heldigvis et par stykker rundt i kongeriget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...