Hop til indhold

Recommended Posts

Guest flinkmand
stein skrev, for 14 minutter siden:

Godt spørgsmål, og jeg har svært ved at holde mig orienteret i de mange tilbud. dette ikke mindst efter nogle nu er lukket.

Hvilke steder er lukket? - er blot nysgerrig!

Del dette indlæg


Link til indlæg
flinkmand skrev, for 28 minutter siden:

Hvilke steder er lukket? - er blot nysgerrig!

Jeg ved ikke andet end hvad der tidl. er nævnt i denne tråd. Se allerførste indlæg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Honda
møgsvinet skrev, den 16/8/2018 at 15:49:

Politiet gennemførte i går en razzia mod flere thaiklinikker i Vejle. To kvinder skulle være anholdt. 

Razziaen inkluderede desværre også Heng Heng. Den ene af pigerne var ikke i butikken og de to andre slap væk, men stedet må desværre lukke ned som følge af dette. 



 

Du glemte at ønske politiet tillykke med veludført arbejde, Møgsvinet. SKAT får det vel også nemmere nu? B)B)B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næh det står der jo intet om, men de er ihvertfald holdt op med at annoncere

flinkmand skrev, for 10 timer siden:

Der står i artiklen i VAF, at det drejer sig om 2 klinikker beliggende på Langelinie og Vedelsgade, og mig bekendt ligger Heng ikke på nogen af de nævnte veje...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 23 timer siden:

Næh det står der jo intet om, men de er ihvertfald holdt op med at annoncere

 

Jeg snakkede med Am i aftes - hun er i øjeblikket i Randers, men er tilbage i Vejle fra i næste uge, glæder mig allerede :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammelnisse skrev, for 3 timer siden:

Jeg snakkede med Am i aftes - hun er i øjeblikket i Randers, men er tilbage i Vejle fra i næste uge, glæder mig allerede :-)

Ved du hvor i Randers???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fennec skrev, for 5 timer siden:

Jeg var forbi Danmarksgade 50 i Fredeicia. Skulle lige starte weekenden på den behagelige måde. Skulle forbi og hygge med med Am. Emmie var kommet tilbage og så en af de piger som har været i Vejle hvor der har været Razzia. Så måske i som savner nogle af de piger skulle er smut til Fredericia 

Lyder mærkeligt, da omtalte Am fra Vejle pt er i Randers. Men det er måske en anden Am du snakker om?

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, den 25/8/2018 at 17:57:

Am fra Vejle skulle være tilbage i Vejle igen iflg hende selv

Jeg håber at Am slipper væk fra politiet hvis hun kommer tilbage til Heng Heng. Fordi nu ved politiet at der arbejder piger i den butik som har været for længe i Danmark og de vil holde øje indtil de får fat i pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter66 skrev, den 26/8/2018 at 17:18:

Jeg håber at Am slipper væk fra politiet hvis hun kommer tilbage til Heng Heng. Fordi nu ved politiet at der arbejder piger i den butik som har været for længe i Danmark og de vil holde øje indtil de får fat i pigerne.

Ja og formentlig uden arbejdstilladelse, jeg syntes det er fint at de får ryddet op og sendt dem hjem der ikke er her legalt, så det ikke bliver svære for dem der vil besøge Danmark med reelle hensigter.

Og bare lige en tanke hvis det f.eks. er en anden tros retning personer har så kan det ikke gå stærkt nok med at få dem ud. 

Så derfor håber jeg helt klart der bliver ryddet op.

Men som skrevet før var sidste razzia kun starten af noget større som Skat, udlændige styrelsen og ikke mindst politiet er ved at kordinere i flere østjyske byer, i følge en ven som arbejder hos skat og er indblandet i aktionerne.

Jeg lover at jeg ikke giver noget videre herinde fra, men bare så i ved det læser myndighederne meget med herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige besøgt Heng Heng. Am arbejder der stadig. Alle tre piger er der. Håber de kan slippe for politiet i fremtiden. Jeg var lidt nervøs og ved ikke rigtig hvornår jeg kan besøge Am igen, normalt tager jeg FP, men denne gang tog jeg kun 15 min. Jeg har sku ikke lyst til at skulle springe ud af vinduet for at flygte fra stedet :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snow man skrev, 1 time siden:

Jeg har lige besøgt Heng Heng. Am arbejder der stadig. Alle tre piger er der. Håber de kan slippe for politiet i fremtiden. Jeg var lidt nervøs og ved ikke rigtig hvornår jeg kan besøge Am igen, normalt tager jeg FP, men denne gang tog jeg kun 15 min. Jeg har sku ikke lyst til at skulle springe ud af vinduet for at flygte fra stedet :roll:

Nej risikoen er også stor, og det hjælper klart politi skat og udlændingestyrelsen der kommer indlæg som dette.. Så reelt set øger du risikoen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Det ved jeg ikke...men de er der ikke mere...ring og spørg og du får svar på hvilke 3 piger der er :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
keep it simpel skrev, for 2 timer siden:

Det ved jeg ikke...men de er der ikke mere...ring og spørg og du får svar på hvilke 3 piger der er :-)

Spurgte ikke efter hvilke piger der er der ;) Men om du vidste hvor Am og Apple var.

Men helt ok du ikke har nogen clue :D

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille hårde skrev, den 28/8/2018 at 17:12:

Nej risikoen er også stor, og det hjælper klart politi skat og udlændingestyrelsen der kommer indlæg som dette.. Så reelt set øger du risikoen.

Ja, men hvorfor springe ud ad vinduet ... det er jo ikke ulovligt at få massage på den ene eller anden måde ... men vi skal nok være mere diskrete her på siden ... Politiet læser med ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alone2013 skrev, for 2 timer siden:

Ja, men hvorfor springe ud ad vinduet ... det er jo ikke ulovligt at få massage på den ene eller anden måde ... men vi skal nok være mere diskrete her på siden ... Politiet læser med ...

Ja, folk som Furnæse i Odense stikker gerne sin næse dybt ned i branchen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...