Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg kunne godt tænke mig at finde en ægte liderlig pige som har let ved at få orgasmer. Aldersgrænsen er ca 30 og hun må gerne være lækker :)

Hun må også gerne være dansk men det er ikke et krav..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skiderik skrev, 1 time siden:

Ahh den skulle selvfølgelig have været under efterlysninger. Admin må meget gerne lige flytte den :)

Lige til højre - findes der en knap til at indrapportere - burde du med snart 400 indlæg vide ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 17 minutter siden:

Lige til højre - findes der en knap til at indrapportere - burde du med snart 400 indlæg vide ;-)

Tak for info :)

Det er ikke en funktion jeg har brugt før

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bortset fra det, tror jeg afgjort, at du afskærer dig selv fra noget rigtigt godt, når du sætter en max-grænse på 30 ;)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 6 minutter siden:

Bortset fra det, tror jeg afgjort, at du afskærer dig selv for noget rigtigt godt, når du sætter en max-grænse på 30 ;)

Det er også mere ment som indikator. Alle forslag er naturligvis velkomne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Calletti skrev, for 11 minutter siden:

Jeg troede da at alle kvinder har let til orgasme? ? :ph34r::ph34r::ph34r:

Det har de da også. Jeg har aldrig oplevet en kvinde som ikke har fået mindst 15 orgasmer, før jeg lod første skud gå efter 3 lange minutter :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Det har de da også. Jeg har aldrig oplevet en kvinde som ikke har fået mindst 15 orgasmer, før jeg lod første skud gå efter 3 lange minutter :D

Nå, du har altså også været oppe i Bagsværd, kan jeg forstå :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Therese skrev, for 2 minutter siden:

Jeg kan få orgasme bare ved at tænke på det og nej der går ikke "Da Harry mødte Sally"  i den ;) 

Desværre er jeg gammel og har ikke et sted. Graden af lækkerhed kan vist diskuteres 

Men selve orgasmen er vel heldigvis et tids- og aldersløst fænomen :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Borende X skrev, for 58 minutter siden:

Nå, du har altså også været oppe i Bagsværd, kan jeg forstå :P

Næ, men det var sgu tæt på imorges;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

Næ, men det var sgu tæt på imorges;)

Kan din pacemaker nu holde til det i varmen? :D. I Bagsværd begynder det jo allerede ude under bruseren :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Borende X skrev, for 9 minutter siden:

Kan din pacemaker nu holde til det i varmen? :D. I Bagsværd begynder det jo allerede ude under bruseren :D

Kalenderen var nedsmeltet ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 12 minutter siden:

Kalenderen var nedsmeltet ;)

Mest synd for dig :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå, når jeg nu driller Århuselskeren lidt, er det fordi, jeg engang besøgte Dalya i Bagsværd.

Hun er, som jeg tidligere har skrevet – og som Roland på sit døde site har grinet hånligt ad, fordi han her ikke selv har en førstepikserfaring – en ren orgasmefabrik. Faktisk har jeg aldrig mødt en mere liderlig kvinde.

Jeg fortalte hende engang, da jeg var ved at gå, at jeg faktisk havde talt op til hele 15 orgasmer. Hun lyste op og sagde med sin karakteristiske humor: "Juhu, jeg troede, at det kun blev til 14".

Men de 15 står altså til troende. Hun glemte tilsyneladende at medregne den første ude under det indledende brusebad.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 timer siden:

Nå, når jeg nu driller Århuselskeren lidt, er det fordi, jeg engang besøgte Dalya i Bagsværd.

Hun er, som jeg tidligere har skrevet – og som Roland på sit døde site har grinet hånligt ad, fordi han her ikke selv har en førstepikserfaring – en ren orgasmefabrik. Faktisk har jeg aldrig mødt en mere liderlig kvinde.

Jeg fortalte hende engang, da jeg var ved at gå, at jeg faktisk havde talt op til hele 15 orgasmer. Hun lyste op og sagde med sin karakteristiske humor: "Juhu, jeg troede, at det kun blev til 14".

Men de 15 står altså til troende. Hun glemte tilsyneladende at medregne den første ude under det indledende brusebad.

Det er noget i den stil der kunne være sjovt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skiderik skrev, for 8 minutter siden:

Det er noget i den stil der kunne være sjovt :)

Jep, og hvis du forsøger, skal jeg love dig for, at du får sådan én på planeten, at du dårligt husker, hvem du er.,

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Calletti
Borende X skrev, for 14 minutter siden:

Jep, og hvis du forsøger, skal jeg love dig for, at du får sådan én på planeten, at du dårligt husker, hvem du er.,

Er hendes billeder ægte? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Calletti skrev, for 5 minutter siden:

Er hendes billeder ægte? 

Nej, men de er meget vellignende.

Hun er en rigtig Rubensmodel, hvilket ikke vil sige, at hun fed. Hun er derimod en rigtig frodig og trind kvinde, som jeg flere gange har fået af, så hatten har passet. Allerede ude i badet, har de store naturnødder været i spil.

Derudover har hun umådeligt let til orgasme, så du skal have bare kugkerammen med, hvis du vil tælle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skiderik skrev, for 17 minutter siden:

Hvor gammel er hun ca i virkeligheden :)

Hun bliver 41 i begyndelsen af september.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Therese skrev, den 16/8/2018 at 15:12:

Jeg kan få orgasme bare ved at tænke på det og nej der går ikke "Da Harry mødte Sally"  i den ;) 

Desværre er jeg gammel og har ikke et sted. Graden af lækkerhed kan vist diskuteres 

Haha 

Hvor gammel er du da?

Har du et link til nogle billeder evt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...