Hop til indhold

Recommended Posts

Efter aaaalt for lang tids fravær og efter alt for mange dårlige oplevelser ville jeg lige op på thaihesten igen..

Efter side op og side ned og mange ubeslutsomme øjeblikke som alle sikkert kender det, faldt valget på Aura i Randers.

Var dog lidt skeptisk da der har været ændret lidt meget på hendes annonce.og det plejer ikke at være alt for gode tegn:) men billederne overtalte overtalte både mig og min tro følgesvend:)

Ankom til stedet som er endeligt super diskret og har parkering tæt på.

Hun stak lige hovedet ud af døren og viste mig ind. Lidt snak over en cola og så ind Where the magic happens:)

Om Aura.

Alder 25 år. Måske der lige skal lægges 2 eller 3 år til:) Men som intet af de få tilfælde var hun meget smukkere end på billederne. Og vi kan jo godt li når det går den vej:) virkelig lækker brun stram krop. Og den mest velbarberet velplejet lille mis. Som skulle vise sig og være super dejlig stram.( Og jeg er helt alm af størrelse)

Hun startede med en dejlig blød massage som hurtigt gik over i en B2B.hvilket syn og bare se og føle den brune stramme krop glide rundt på en.vi endte hurtigt i en 69 (blow var uden) og hold kæft hvor smager hun bare godt. Der måtte virkelig holdes igen og findes nogle billeder af svigermor op på skærmen for ikke at det hele ikke skulle slutte der.jeg stoppede hende og bad om lidt mere massage:) efter 10 min massage var det endelig tid til lidt mere. Lidt mere blow og klar igen:) på med dutten inden hun satte sig i en omvendt cowgirl.omg det syn med den lille røv og den stramme mis der bare der bare køre op og ned. Og igen måtte svigermor på banen.

Nåede lige og ta hende med hendes ben over mine skuldre inden det hele sluttede i en suuuuuuuper lækker finale..

Vi lå begge badet i sved og snakkede lidt inden turen gik i bad.var der i ca 1 time og et kvarter.

Super skønt comeback.der har givet mere blod på tanden:) Tak til Aura for en super lækker oplevelse:) absolut ikke et engangsbesøg)

https://annoncelight.dk/showad/251636

1200 for en time.

I den dyre ende.men de 200 extra spir i forhold til normalen er helt sikker godt givet ud.

Ha en lækker dag alle Thai fans.

 

Redigeret af thomas2209
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde den store fornøjelse at besøge Aura idag

Det er et besøg som jeg vil mindes med stor glæde. Hun er en super dejlig og glad pige .

Fik en god gang massage til en start hvor efter vi tog den i flere stillinger.  Da jeg tog hende bagfra kunne jeg ikke holde den længere, sikke en udsigt derovre fra.

Vil helt sikkert  besøge hende igen

:x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...