Hop til indhold
Henning7500

Hvor kan en fyr give blow?

Recommended Posts

Jeg er en fyr på 28 der har gået med tanken om at blive brugt, altså kun munden.
Findes der et godt sted at søge efter en fyr/mand der vil bruge min mund?
Har søgt på annoncelight i noget tid, men har ikke fundet noget endnu.

Edit: Skal være 100% anonymt så en sen aften/nat ude i det fri hvor jeg venter på knæ.
Mvh Henning

Redigeret af Henning7500

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Henning7500 skrev, 1 time siden:

Jeg er en fyr på 28 der har gået med tanken om at blive brugt, altså kun munden.
Findes der et godt sted at søge efter en fyr/mand der vil bruge min mund?
Har søgt på annoncelight i noget tid, men har ikke fundet noget endnu.

Edit: Skal være 100% anonymt så en sen aften/nat ude i det fri hvor jeg venter på knæ.
Mvh Henning

Er det ikke lige noget for @DK fyr 34 syntes det kunne være spændende at få ham lidt i spil, sådan aktivt på hjemmebane istedet for hetro anmeldelser - måske jeg ligger inde med en skjult og undertrygt bøsse - hey !!!Lørdag er det Pride ... ud af skabet

Redigeret af Eron

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, for 5 timer siden:

Er det ikke lige noget for @DK fyr 34 syntes det kunne være spændende at få ham lidt i spil, sådan aktivt på hjemmebane istedet for hetro anmeldelser - måske jeg ligger inde med en skjult og undertrygt bøsse - hey !!!Lørdag er det Pride ... ud af skabet

Du kommer da bare forbi mig @Eron hvis du føler at du undertrykker noget eller har noget indespærret energi du skal af med :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Boyfriend.dk er et godt bud.

dog kan en aften i Swingerklubben Joys i Århus også anbefales, eller en profil på Scor (hvis du søger par- eller lignende)

 

Men ud af busken - Der er masser af piger der er helt skudt i tanken om mandesex og bifyre! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...