DaltonLF 20 Skrevet 15. August, 2018 Hej brødre Har kig på 3 meget forskellige babes og vil høre jeg ad om I har nogen oplevelser Lylla Brasil https://sugardaters.dk/show?alias=Lylla+Brasil SheChoco https://sugardaters.dk/show?alias=SheChoco Sugarbabe_22 https://sugardaters.dk/show?alias=Sugarbabe_22 Glæder mig til at høre fra jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 15. August, 2018 Lilian er pro ? Men ok , vil gerne i naturen omkring ringsted Chico er sød men stor !! Den sidste kender jeg ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DaltonLF 20 Skrevet 15. August, 2018 psps skrev, for 3 minutter siden: Lilian er pro ? Men ok , vil gerne i naturen omkring ringsted Chico er sød men stor !! Den sidste kender jeg ikke Ok, lyder godt, må se om jeg får lavet en aftale med nogen af dem Hvordan var det med dem. Og hvordan er kroppen hos dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 15. August, 2018 (edited) DaltonLF skrev, for 35 minutter siden: Ok, lyder godt, må se om jeg får lavet en aftale med nogen af dem Hvordan var det med dem. Og hvordan er kroppen hos dem. Hvad mener du ? Se deres fotos ? Redigeret 15. August, 2018 af psps Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DaltonLF 20 Skrevet 15. August, 2018 psps skrev, for 36 minutter siden: Hvad mener du ? Se deres fotos ? Har set deres fotos, vil gerne have en førstehånd beretning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 15. August, 2018 DaltonLF skrev, for 1 minut siden: Har set deres fotos, vil gerne have en førstehånd beretning Det har du jo fået Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DaltonLF 20 Skrevet 15. August, 2018 psps skrev, for 1 minut siden: Det har du jo fået Det lyder også fint det du har skrevet til at starte med, ville bare gerne vide lidt mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 15. August, 2018 DaltonLF skrev, for 3 minutter siden: Det lyder også fint det du har skrevet til at starte med, ville bare gerne vide lidt mere Gir op prøv selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 16. August, 2018 psps skrev, for 18 timer siden: Lilian er pro ? Men ok , vil gerne i naturen omkring ringsted Chico er sød men stor !! Den sidste kender jeg ikke Lillian? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 16. August, 2018 AlfaN skrev, for 3 timer siden: Lillian? lylla ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 16. August, 2018 psps skrev, for 14 minutter siden: lylla ) Anede ik hun var pro, har tidligere set hende som side 9 osv. Hende gad jeg godt knalde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 16. August, 2018 (edited) AlfaN skrev, for 8 minutter siden: Anede ik hun var pro, har tidligere set hende som side 9 osv. Hende gad jeg godt knalde. side 9 ? tror jeg næppe, men hendes aftaler er pro, derfor siger jeg det, timetal, natur, hurtig faste priser osv ja , hm syntes måske der er for meget af hende nu og det sidder nok ikke helt hvor det sad, så springer over, gider iøvrigt heller ikke gp aftaler Redigeret 16. August, 2018 af psps Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 16. August, 2018 psps skrev, for 5 minutter siden: side 9 ? tror jeg næppe, men hendes aftaler er pro, derfor siger jeg det, timetal, natur, hurtig faste priser osv ja , hm syntes måske der er for meget af hende nu og det sidder nok ikke helt hvor det sad, så springer over, gider iøvrigt heller ikke gp aftaler Hun har været side 9 et utal af gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 16. August, 2018 AlfaN skrev, for 6 minutter siden: Hun har været side 9 et utal af gange. virkelig, hm det må være et stykke tid siden , jeg mener hun er ca 15 kg over sin normalvægt har du et link ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 16. August, 2018 Ville også hellere finde en amatør. Men syntes ikke de er dukket op. Du pm’er mig bare emner;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 16. August, 2018 Hun er helt væk.. kender hende fra facebook når hun udstiller sig selv hahah! Og ja hun har været side ni pige hun er pæn pige men dum som en dør, det kan jeg ik få mig selv til at kneppe hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 16. August, 2018 Klumb skrev, for 1 time siden: Hun er helt væk.. kender hende fra facebook når hun udstiller sig selv hahah! Og ja hun har været side ni pige hun er pæn pige men dum som en dør, det kan jeg ik få mig selv til at kneppe hende Jeg er et dårligt menneske end dig :-D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 17. August, 2018 AlfaN skrev, for 18 timer siden: Jeg er et dårligt menneske end dig :-D Det jeg ik i tvivl om 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 17. August, 2018 Hun skrev i dag jeg var for besværlig og ikke skulle komme forbi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 17. August, 2018 AlfaN skrev, for 58 minutter siden: Hun skrev i dag jeg var for besværlig og ikke skulle komme forbi. Det du jo også ! Ny ekskone uden skilsmisse ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Diver1974 Skrevet 1. Oktober, 2018 DaltonLF skrev, den 15/8/2018 at 19:20: Hej brødre Har kig på 3 meget forskellige babes og vil høre jeg ad om I har nogen oplevelser Lylla Brasil https://sugardaters.dk/show?alias=Lylla+Brasil ............... Har hun slettet sin profil eller er det blot mig som er blokeret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 1. Oktober, 2018 Jeg tror hun har slettet den. Gør hun sommetider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg