Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var lige en tur i Århus og fik lyst til lidt kød, så jeg kiggede lidt rundt og faldt så over Vildkatten: https://annoncelight.dk/showad/249783

Hvad du ser, er hvad du får. Ikke en ung tøs med strittende patter, men bestemt en brugbar luder, der ikke lover mere end hun kan holde.

Jeg tog imod hendes fornuftige tilbud om 10 min blindfoldet røvpul for 800 kr, bestemt pengene vær. Begrebet "røvpul" kom virkelig også til sin ret. Jeg kunne godt mærke, at jeg ikke var den første til at tage turen, da der ikke på noget tidspunkt blev ydret et ønske om at tage den med ro fra lolitaens side.

Så sidder du med et ønske om lidt uforpligtende røvpul, så kan du godt tage imod min anbefaling

MVH. Den Bramfrie

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bramfri skrev, for 5 timer siden:

Jeg var lige en tur i Århus og fik lyst til lidt kød, så jeg kiggede lidt rundt og faldt så over Vildkatten: https://annoncelight.dk/showad/249783

Hvad du ser, er hvad du får. Ikke en ung tøs med strittende patter, men bestemt en brugbar luder, der ikke lover mere end hun kan holde.

Jeg tog imod hendes fornuftige tilbud om 10 min blindfoldet røvpul for 800 kr, bestemt pengene vær. Begrebet "røvpul" kom virkelig også til sin ret. Jeg kunne godt mærke, at jeg ikke var den første til at tage turen, da der ikke på noget tidspunkt blev ydret et ønske om at tage den med ro fra lolitaens side.

Så sidder du med et ønske om lidt uforpligtende røvpul, så kan du godt tage imod min anbefaling

MVH. Den Bramfrie

 

Skal da godt nok love for du lever op til dit navn, men set med mine øjne er det godt nok i overkanten som du snakker om pigen. Det lyder som et stykke kvæg du præsenterer os for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan nok synes hvad man vil om tonen. Men han omtaler hende, som hun tit beskriver sig selv i sine annoncer. Så jeg tænker da at det er helt i hendes ånd, og det hun selv vil...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bramfri skrev, den 16/8/2018 at 11:18:

Vi har jo alle vores smag

Hej Bramfri. 

Rigtig godt indlæg! Det er præcis hvad hun er. 

Overvejer selv at besøge det Luderhul. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dandey skrev, for 21 timer siden:

Hej Bramfri. 

Rigtig godt indlæg! Det er præcis hvad hun er. 

Overvejer selv at besøge det Luderhul. 

Hmm, måske er jeg sart, men det er altså ikke OK at omtale andre mennesker på den måde. I lever på alle måder op til det snuskede billede af en klam mand!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agent0037 skrev, for 2 timer siden:

Hmm, måske er jeg sart, men det er altså ikke OK at omtale andre mennesker på den måde. I lever på alle måder op til det snuskede billede af en klam mand!

Jeg kan godt forstå din reaktion men omvendt så skriver hun selv bl.a. "jeg er en 100% rendyrket pervers luder" og "blindfoldet røvpul", så et eller andet sted er det jo blot en fortsættelse af den stil hun selv lægger for dagen.

/Tutankhamon 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...