Hop til indhold
GigoloTommy

Anbefaling NEJ TAK til Hammel

Recommended Posts

Jeg var Hammel i dag få at få noget på lille per i ved nok god hvad jeg mener.

Jeg ankom og ringet på, der gik tid og Diana åbent døre, hus så meget godt ud så jeg tænkte det bliver godt det her. Jeg aftale en ½ time for 900 med superfransk men hun bruger gummi når det er superfransk det kan da ikke være i orden? så skulle jeg kneppe Dian i røven som aftalt, men nu ville hun ikke så efter 15 minutter sagen hun der vare gået en ½ time. Jeg kan IKKE anbefale ad besøge Diana https://massage.side6.dk/spanskediana

 

Kan kun sige glem det

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har såmænd oplevet noget tilsvarende, omkring superfransk hos andre piger.  Det har nu ikke gjort, at vi så ikke kunne andre former for skøn og dejlig sex.  Men det er klart, at hvis det netop var bj og anal man havde glædet sig til, kan jeg sagtens forstå skuffelsen. 

Er man bare til almindelig blid sex med en smuk kvinde, så kunne hun vel godt være et bud eller ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 26 minutter siden:

Jeg har såmænd oplevet noget tilsvarende, omkring superfransk hos andre piger.  Det har nu ikke gjort, at vi så ikke kunne andre former for skøn og dejlig sex.  Men det er klart, at hvis det netop var bj og anal man havde glædet sig til, kan jeg sagtens forstå skuffelsen. 

Er man bare til almindelig blid sex med en smuk kvinde, så kunne hun vel godt være et bud eller ?

Og derfor er snyd med billeder og ydelser samt manglende engagement helt normalt. De fleste mænd kan alligevel ikke kende forskel.

 

GigoloTommy skrev, 1 time siden:

Jeg var Hammel i dag få at få noget på lille per i ved nok god hvad jeg mener.

Jeg ankom og ringet på, der gik tid og Diana åbent døre, hus så meget godt ud så jeg tænkte det bliver godt det her. Jeg aftale en ½ time for 900 med superfransk men hun bruger gummi når det er superfransk det kan da ikke være i orden? så skulle jeg kneppe Dian i røven som aftalt, men nu ville hun ikke så efter 15 minutter sagen hun der vare gået en ½ time. Jeg kan IKKE anbefale ad besøge Diana https://massage.side6.dk/spanskediana

 

Kan kun sige glem det

 

 

 

Det lyder som en skod oplevelse, tak for advarslen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...