Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/228505

hoooooold nu kæft... hvor bliver man træt .....

ja... jeg er jo nok bare en gammel sur mand ... men så gammel er jeg nu heller ikke ....

men vil gerne til mit forsvar sige, at jeg altså også har skrevet mange positive og glade og gode oplevelser ...  :) 

jeg ringede og jeg tog forbi .... og jeg blev skuffet .... altså ... jeg var blevet stillet i udsigt i telefonen, at foto's selvfølgelig var ægte og det var unge piger i midt tyverne...

syntes mit skarpe øje ... godt kunne se at det var en lille divergens mellem foto og midt tyverne men men men ... der har tidligere være en slut 30'erne dame 

med store sensuelle bryster og okay service til en meget meget fornuftig pris .... men hun har ikke været der de sidste 3 -4 mdr ... nå nå... så tænkte måske ...

jeg blev mødt af en lille ældre thai dame sikkert midt 50'erne og med fuld krigsmalling, hun var den eneste på arbejde .... jeg var lige ved at gå total "old testament" på hende og hvorfor helvede hun ikke havde sagt det i telefonen og hvorfor bruge så misvisende fotos at jeg brækker mig ....hvis der var kommet ny ejer så start dog med at være ærlig ... (tror der er kommet ny ejer eller forpagter eller hvad man kalder det for der er kommet et stort lilla tæppe som jeg ikke kunne lade være med at tænke på hvor meget ulækkert det kommer til at ha i løbet af de næste 6 mdr... nånå... )

 

men lavede, min efterhånde lært til perfektion stepdans på stedet  - mens jeg spurgte efter hende der var der for noget tid siden og moonwalked tilbage mod døren.

- fik en lidt sur thai dame attitude ....men whatever ...

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endnu engang: Det er ikke i orden, det der pjat, og du gjorde det eneste rigtige.

 

Hvis den slags falsk markedsføring skal stoppe, så skal det føles på pengepungen - desværre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende der var på stedet for godt 2½ måned siden var reelle billeder af hende. Hun annoncerer på AL , men ved ikke hvilken adresse hun er på nu i Aarhus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...