Hop til indhold

Go / No go?

Featured Replies

Skrevet

Jeg gik igennem istedgade i nyere tid og fik på hjørnet af Abel Katrines gade og Istedgade øje på en virkelig nydelig (formentlig østeuropæisk) ung kvinde.

Hun har spøgt lidt siden og jeg er i tvivl om, om jeg skal "møde hende igen" eller om jeg bare med det samme skal droppe ide'en.

Lyshåret, GFE-look, så virkelig sød ud.

Hvad tænker I? Go eller No go?

KBH-M

Skrevet

Hvad skulle grunden være til at droppe det, hvis det er noget du går og lyster efter ?

Går ud fra at vi taler om en pige på "arbejde" her, så det er da bare at smutte derned igen, og få den fantasi udlevet.

Held og lykke med det.

Redigeret af James B

Skrevet

Du skal følge hjertet: det siger jo GO.

Så god fornøjelse.

Du får givet vis en lækker oplevelse.

Hvis ikke  -  ja men så fulgte du jo bare dit hjerte 

Skrevet
KBH-M skrev, for 8 minutter siden:

Jeg gik igennem istedgade i nyere tid og fik på hjørnet af Abel Katrines gade og Istedgade øje på en virkelig nydelig (formentlig østeuropæisk) ung kvinde.

Hun har spøgt lidt siden og jeg er i tvivl om, om jeg skal "møde hende igen" eller om jeg bare med det samme skal droppe ide'en.

Lyshåret, GFE-look, så virkelig sød ud.

Hvad tænker I? Go eller No go?

KBH-M

Jeg tænker at GFE-piger generelt vælger et andet koncept end gade prostitution.  

Skrevet

Go for it... du lever kun én gang... 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.