Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg gik igennem istedgade i nyere tid og fik på hjørnet af Abel Katrines gade og Istedgade øje på en virkelig nydelig (formentlig østeuropæisk) ung kvinde.

Hun har spøgt lidt siden og jeg er i tvivl om, om jeg skal "møde hende igen" eller om jeg bare med det samme skal droppe ide'en.

Lyshåret, GFE-look, så virkelig sød ud.

 

Hvad tænker I? Go eller No go?

 

KBH-M

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad skulle grunden være til at droppe det, hvis det er noget du går og lyster efter ?

Går ud fra at vi taler om en pige på "arbejde" her, så det er da bare at smutte derned igen, og få den fantasi udlevet.

Held og lykke med det.

Redigeret af James B

Del dette indlæg


Link til indlæg
KBH-M skrev, for 8 minutter siden:

Jeg gik igennem istedgade i nyere tid og fik på hjørnet af Abel Katrines gade og Istedgade øje på en virkelig nydelig (formentlig østeuropæisk) ung kvinde.

Hun har spøgt lidt siden og jeg er i tvivl om, om jeg skal "møde hende igen" eller om jeg bare med det samme skal droppe ide'en.

Lyshåret, GFE-look, så virkelig sød ud.

 

Hvad tænker I? Go eller No go?

 

KBH-M

Jeg tænker at GFE-piger generelt vælger et andet koncept end gade prostitution.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...