Hop til indhold
Guest MC5tooge

Ny spm. til GPerne og andre med viden på området.

Recommended Posts

Guest MC5tooge

Har lige et lille spørgsmål som jeg ikke har evnet at søge frem til på tilfredsstillende vis...

Nu er konen og jeg er begyndt at komme godt i gang nu hvor børnene ikke er børn mere og var har lidt at indhente...
Hun er ikke så meget til syntetisk "billige" undertøj og udklædningsdragter til en 500kr seddel osv. men har et meget lille barm, er ikke helt så glad for hendes knæ og døjer lidt med lidt lav selvværd mht kroppen - ren selvindbildning - hun er supersmuk.
Men er der nogen som kan anbefale et sted, enten fysisk eller online, hvor man kan få god rådgivning omkring køb af smagsfuld men alligevel lidt uartig lingerie osv til en slank, smuk kvinde i 50 års alderen som ligner en på 35? Hun er lidt ny til det her og ikke klar til at smutte forbi nærmeste sexbutik og vi har ikke rigtig noget som passer til hendes stil lokalt.

Redigeret af MC5tooge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anne Sax er en butik inde i København, de har utrolig meget smukt lingeri og det er ingenlunde tacky, din kone kan evt. bestille tid og få råd og vejledning, til hvad der klæder hende og fremhæver det hun er glad ved. :) 

https://www.annesax.dk

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Før man begynder at købe diverse former for frækt og lækkert lingeri, er det nok vigtigt at finde ud af sådant lidt banalt formuleret

  • Vil kvinden gerne kunne føle sig lækker i lingeri
  • Tror kvinden at manden kun synes hun er lækker hvis hun har frækt lingeri på.

Hvis der er tale om det første, handler det vel bare om, at finde noget dyrt og eksklusivt. 

 

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

HM har ret ofte noget lækkert lingeri. Både fine bodystockings og 2 delt undertøj.

Magasin har en skøn undertøjsafdeling med lidt fra hele paletten og online kan jeg anbefale latex-producenten - se link. Det er røvfucking lækkert og frækt og pirrende...

Derudover er jeg enig i @TheVoice melding - om de 2 variabler..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
MC5tooge skrev, for 2 timer siden:

Har lige et lille spørgsmål som jeg ikke har evnet at søge frem til på tilfredsstillende vis...

Nu er konen og jeg er begyndt at komme godt i gang nu hvor børnene ikke er børn mere og var har lidt at indhente...
Hun er ikke så meget til syntetisk "billige" undertøj og udklædningsdragter til en 500kr seddel osv. men har et meget lille barm, er ikke helt så glad for hendes knæ og døjer lidt med lidt lav selvværd mht kroppen - ren selvindbildning - hun er supersmuk.
Men er der nogen som kan anbefale et sted, enten fysisk eller online, hvor man kan få god rådgivning omkring køb af smagsfuld men alligevel lidt uartig lingerie osv til en slank, smuk kvinde i 50 års alderen som ligner en på 35? Hun er lidt ny til det her og ikke klar til at smutte forbi nærmeste sexbutik og vi har ikke rigtig noget som passer til hendes stil lokalt.

Og måske også tid til at du kigger dig selv lidt i spejlet, er der noget der kan strammes lidt op? kan de hvide underhyler måske skiftes til lidt mere tjekket o.s.v. klæde dig "rigtigt" på når i er sammen og hun ser på  (bukser, bluse/skjorte og sokker,, Nemlig i DEN rækkefølge  og ikke som mange underhyler sokker skjorte/bluse og bukser. , blot kærligt ment :-) og Stort tillykke med at i har fået lidt gang i kærligheden (og hvad der dermed følger) igen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MC5tooge skrev, Lige nu:

Jeg er pænt strammet op lige for tiden, men tak for omsorget!

 

Hey lav en selfietråd :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@MC5tooge - hahaha - lov mig, at du ikke gør brug af chaps i seksuelle sammenhænge med din kone... total turn-off ;0) hahaha

Og skal I gå videre og være lidt uartige - så bind hende med et smukt silketørklæde, som hun kan bære efterflg og gå rundt med tankerne om jeres stunder sammen... Det er så dejligt forførende at gøre det..

 

Jeg bandt engang en af mine private relationer med et af mine tørklæder.. Hver gang jer ser tørklædet, så tænker jeg fluks på vores uartige nat.. det er sååå forførende...

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 1 minut siden:

@MC5tooge - hahaha - lov mig, at du ikke gør brug af chaps i seksuelle sammenhænge med din kone... total turn-off ;0) hahaha

Og skal I gå videre og være lidt uartige - så bind hende med et smukt silketørklæde, som hun kan bære efterflg og gå rundt med tankerne om jeres stunder sammen... Det er så dejligt forførende at gøre det..

 

Jeg bandt engang en af mine private relationer med et af mine tørklæder.. Hver gang jer ser tørklædet, så tænker jeg fluks på vores uartige nat.. det er sååå forførende...

Nu er så ikke så tit, at jeg behøver at binde pigen, men det er da sket :)  Hvad går man så, bruger det man har.  Jeg har tit brugt nogle af mine slips til det. Hvis nogen efterfølgende påpeger at de synes slipset ser lidt slidt ud kan man jo altid sige  "Jeg tror ikke du har lyst til at høre hvorfor - Du bliver bare ramt af spontan misundelse" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Prøv  at  kigge  det  store  udvalg  på  lace.dk, der  kan  I blive  inspireret sammen .

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, 1 time siden:

Nu er så ikke så tit, at jeg behøver at binde pigen, men det er da sket :)  Hvad går man så, bruger det man har.  Jeg har tit brugt nogle af mine slips til det. Hvis nogen efterfølgende påpeger at de synes slipset ser lidt slidt ud kan man jo altid sige  "Jeg tror ikke du har lyst til at høre hvorfor - Du bliver bare ramt af spontan misundelse" 

Man skal altid huske at være glad for sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2
MC5tooge skrev, for 7 timer siden:

Har lige et lille spørgsmål som jeg ikke har evnet at søge frem til på tilfredsstillende vis...

Nu er konen og jeg er begyndt at komme godt i gang nu hvor børnene ikke er børn mere og var har lidt at indhente...
Hun er ikke så meget til syntetisk "billige" undertøj og udklædningsdragter til en 500kr seddel osv. men har et meget lille barm, er ikke helt så glad for hendes knæ og døjer lidt med lidt lav selvværd mht kroppen - ren selvindbildning - hun er supersmuk.
Men er der nogen som kan anbefale et sted, enten fysisk eller online, hvor man kan få god rådgivning omkring køb af smagsfuld men alligevel lidt uartig lingerie osv til en slank, smuk kvinde i 50 års alderen som ligner en på 35? Hun er lidt ny til det her og ikke klar til at smutte forbi nærmeste sexbutik og vi har ikke rigtig noget som passer til hendes stil lokalt.

En kvinde er altid smukkest, når hun ikke selv ved det !

Jeg håber, at I finder noget lækkert lingerie, som både klæder og glæder hende :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MC5tooge
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Prøv  at  kigge  det  store  udvalg  på  lace.dk, der  kan  I blive  inspireret sammen .

"Til store barme".

Ikke helt så brugbart men tak for forsøget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
MC5tooge skrev, for 9 minutter siden:

"Til store barme".

Ikke helt så brugbart men tak for forsøget.

Har  I søgt  på  bh  størrelsen  - der  er  et  stort  udvalg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MC5tooge
Nemtøs skrev, for 4 minutter siden:

Har  I søgt  på  bh  størrelsen  - der  er  et  stort  udvalg 

Vi skal en hel del længere nede end "d" som er de mindste de har....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Til den lille barm - er det her mærke super delicious og sexet og frækt og røv lækkert !

Kan købes i bla. Magasin og ell online.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MC5tooge
FrokostUartig skrev, for 46 minutter siden:

Det her er verdens lækreste undertøj !!!!

Nu er jeg nervøs at du ved hvem jeg er og hvad jeg er til... Helt klart det bedste forslag indtil videre.

Redigeret af MC5tooge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@MC5tooge - jeg går altid ud fra min egen stil - som altid er det bedste.. sjovt nok også det dyreste og altid fra kick-ass kvinder, som designer til kvinder og har en kickass attitude ;-) - sååå.. føl dig ikke mere ramt end at jeg udleverer mig selv her.. haha 

 

Jeg har lige fået en ny BH fra Marlies - den er simpelthen så fucking røv lækker og luksus fra start til slut.. love, love, love...<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MC5tooge
FrokostUartig skrev, for 8 minutter siden:

@MC5tooge - jeg går altid ud fra min egen stil - som altid er det bedste.. sjovt nok også det dyreste og altid fra kick-ass kvinder, som designer til kvinder og har en kickass attitude ;-) - sååå.. føl dig ikke mere ramt end at jeg udleverer mig selv her.. haha 

 

Jeg har lige fået en ny BH fra Marlies - den er simpelthen så fucking røv lækker og luksus fra start til slut.. love, love, love...<3

"This comment is meaningless without pictures" :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...