Hop til indhold

Recommended Posts

Der har været lidt blandet af både godt og knap så godt

En var en lidt ældre kvinde. Altid mega liderlig og klar på en gang god hård sex. Vi så hinanden jævnligt gennem et par år, men det er løbet lidt ud i sandet nu

Så var der en sød lille studine fra asien. Har kun mødtes med hende et par gange og så var hun væk et stykke tid, men nu er hun tilbage igen. Dejlig krop og en god størrelse bryster. Dejlig stram og vild med at blive taget bestemt. Ser frem til at se hende igen snart.

En fræk lille blondine som jeg desværre kun så en gang, så stoppede hun igen. Men hold nu op hun var fræk. Super i alle stillinger, men var specielt glad når hun blev taget hårdt bagfra

Pt mødes jeg med en fræk en omkring de 30. Hun nyder at blive taget godt og grundigt og regner med måske at se hende lidt mere snart.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er nok mange grunde. En er egoisme. Jeg skal ærligt erkende, at hvis jeg har fundet en "guldklump" på SD, så har jeg egentlig ikke lyst til at dele hende med andre. Derudover så har mine forhold til SBs været lidt mere personlige og intime, og jeg synes, at vores stunder sammen bør holdes imellem os.

 

Hvis det havde været en ren seksuel akt, så havde jeg måske gerne fortalt lidt om det, men for mig er det mere end det. Derfor ønsker jeg personligt heller ikke at dele ud, udover eventuelle advarsler, og jeg kunne forestille mig, at andre har det på samme måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er fair nok, hvis man ikke deler links. Men må jeg så som ny i SB verdenen spørge, hvilke sider/steder, I bruger til at møde babes? :) Det virker som om at der er flere sider med en masse fake. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
DarkStorm skrev, for 2 minutter siden:

Det er fair nok, hvis man ikke deler links. Men må jeg så som ny i SB verdenen spørge, hvilke sider/steder, I bruger til at møde babes? :) Det virker som om at der er flere sider med en masse fake. 

Sugardaters.dk virker reel nok, man kan oprette sig som gratis medlem. Det hjælper dog ikke en skid, man skal betale for at læse og skrive beskeder, men man kan da få et kik. Det kommer nok an på hvad du er til, der er lidt for enhver smag. God jagt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst skrev, den 9/11/2018 at 00:08:

Der er nok mange grunde. En er egoisme. Jeg skal ærligt erkende, at hvis jeg har fundet en "guldklump" på SD, så har jeg egentlig ikke lyst til at dele hende med andre. Derudover så har mine forhold til SBs været lidt mere personlige og intime, og jeg synes, at vores stunder sammen bør holdes imellem os.

 

Hvis det havde været en ren seksuel akt, så havde jeg måske gerne fortalt lidt om det, men for mig er det mere end det. Derfor ønsker jeg personligt heller ikke at dele ud, udover eventuelle advarsler, og jeg kunne forestille mig, at andre har det på samme måde.

Meget enig. Hvis en sugar babe herinde får en "anmeldelse" får man jo indtryk af hun må være prostitueret og have mange kunder. Derfor bryder de rigtige sugarbabes ikke om at blive omtalt på eroguide. Og mange sletter deres profil hvis det sker 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jolly Roger skrev, den 9/11/2018 at 23:02:

Sugardaters.dk virker reel nok, man kan oprette sig som gratis medlem. Det hjælper dog ikke en skid, man skal betale for at læse og skrive beskeder, men man kan da få et kik. Det kommer nok an på hvad du er til, der er lidt for enhver smag. God jagt

Ok tak for svaret, det er da værd at undersøge.. Men ja, typisk for den slags sider, at man skal betale for at få adgang til at bruge siden "rigtigt" :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det gik op for mig, sidst jeg linkede til en SB, at jeg blev overfaldet i indbakken herinde, jeg gruer lidt for, hvordan det er gået for hende. Jeg havde dog spurgt først, om jeg måtte nævne hende. 

De fleste SB, som jeg har mødt, har ikke længere en profil på SD, og jeg ville ikke dele dem, hvis jeg kunne undgå det, mens de havde en profil 

Redigeret af Den grå

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
Den grå skrev, den 4/12/2018 at 08:21:

Det gik op for mig, sidst jeg linkede til en SB, at jeg blev overfaldet i indbakken herinde, jeg gruer lidt for, hvordan det er gået for hende. Jeg havde dog spurgt først, om jeg måtte nævne hende. 

De fleste SB, som jeg har mødt, har ikke længere en profil på SD, og jeg ville ikke dele dem, hvis jeg kunne undgå det, mens de havde en profil 

Ja det sker hver gang. Der er åbenbart en masse der ikek har fantasi og evner til selv at finde en

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, for 8 minutter siden:

Ja det sker hver gang. Der er åbenbart en masse der ikek har fantasi og evner til selv at finde en

Det har jeg måske heller ikke selv altid, men de ting, der bliver spurgt om, det kan godt være lige rigeligt.

Spørgsmål om helt specifikke sexuelle præferencer og email-adresser svarer jeg ikke på

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...