Hop til indhold
Fecking

Freudenhaus, Club25 eller Harmony

Recommended Posts

Jeg er på tur i det Tyske, og har fået en dag planlagt til hygge, jeg kender Harmony godt, og ved at jeg ville kunne bruge en dag på piger og afslapning der, men hvordan er https://www.freudenhaus.de/muenster i forhold til det, massere af piger, men jeg er ikke helt ny mere, så tid til afslapning er også et must. Og https://www.club25-dorsten.de priser er da vildt tiltalende, men det ligner en lille klub, hvor dagen hurtigt bliver lang hvis det regner. 

Håber i kan hjælpe med lidt input. Tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har aldrig været på Harmony, så en decideret sammenligning kan jeg desværre ikke give.

Jeg var dog forbi Fredenhaus for ca 1/2 år siden da jeg også var meget fristet af billederne på deres hjemmeside, også skønt at kunne se hvem man kan forvente at løbe ind i på sådant et besøg. Jeg havde lavet en ønskeliste hjemmefra, men tingene går næsten aldrig som planlagt. 

Selve klubben er pæn og ren med fine bade og omklædnings faciliteter, og en fin og velbetjent bar. Meget professionelt setup med fladskærme der viser pigerne, samt hvilke priser der er mulighed for.  Som der skrives er klubben meget lille, så meget lidt at tage sig til mellem turene på værelserne, sporende af at det er en ombygget flatrate klub er ret tydelige.

Jeg var der relativt tidligt på dagen, hvor der måske var 5 mænd og 15 piger. Tager mig god tid da jeg kommer, og sidder blot og betragter pigerne der sidder i deres sofaer. Hovedparten ser ud til at kede sig bravt, og der er ikke ret mange af den som rent faktisk ligner nogle der gider gøre en indsats blive budt på værelse - Mærkelig mat stemning, har ikke oplevet noget lignende i de andre klubber jeg har besøgt.

Bliver endeligt antastet af en pige ( Tror det er Casandra). Ikke en på ønskelisten, men den lange tur har gjort en godt liderlig og let at overtale. Starter med at sige at jeg kun vil have en quicky, hvorefter hun begynder at argumentere for at det er meget kort tid og slet ikke hyggeligt - Her bør alle alarmklokker ringe, men..... 

Bliver overtalt til 1/2 time på værelset. Starter egentligt meget godt, men efter ca. 15 minutter siger hun om jeg snart er færdig, for tiden er gået. I rummet hænger der et stort vægur, så er helt sikker på tiden og brokker mig derfor. Hun giver mig herefter 5 minutter til, men det er ligesom at stemningen er helt ødelagt. 20 minutter efter er jeg ude. 

Man skal ikke lade sig slå ud af en dårlig oplevelse, så sætter mig i baren igen. Stadig en mat stemning, afviser et par piger, som ikke et på ønskelisten samt en enkelt som er +10 kg ift. da billederne var blevet taget. På et tidspunkt kommer Alessia over og sætter sig i skødet af mig. Gudesmuk naturlig høj pige, og klart at jeg måtte have hende med på rum. Hun yder service på normalt niveau, men må indrømme jeg stadig ikke er helt oppe at ringe.

135 EUR fattigere sidder jeg nu og overvejer mine muligheder, og vælger at tage videre. Kører istedet til Osnabruck og Lavita og tager 5 timer på den daværende Flatrate ordning.

Hvilken forskel - Glade og flirtende piger, som var opsøgende og ikke bange for at pille offentligt selvom det ikke direkte førte til en tur på rum - efter 5 hårde timer kunne jeg konkludere at samtlige rum jeg havde på La Vita slog Fredenhaus med flere længder ift. indlevelse og serviceniveau - Men naturligvis må man så leve med at pigerne ikke alle ligner 10-tals fotomodeller.

Var forbi FFK Sharks for 1 måned siden, klasser bedre end Fredenhaus, men det er vel ingen overraskelse :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg startede dagen ud i Wallenhorst ved Osnabruck, og var spændt på hvad der ville møde mig, det var en håndværker, der smilede skævt til mig i døren, han rodede med nogle rør inde i klubben, men bag ham stod en mellem fornøjet dame og tog imod mig, håndværkerens besøg virkede ikke planlagt. Jeg fik betalt, vist badet og så var jeg på egen hånd, badede, klædte om, gik en runde og hilste på et par andre gæster inden jeg nåede baren, hvor der også sad et par piger, ikke noget prængende, men de hilste pænt og virkede ganske søde, ud over et ganske jævnt besøg på et rum, var det ca det aktion der var i 3 timer, jeg gjorde kassen op, og kørte mod Münster, med tanke på Frækkerts beretning fra Freudenshaus, var humøret lidt mat, ligesom stemningen i La Vita havde været det. 

Vel ankommet i et industri kvarter uden p-pladser ringede jeg på hos Freudenhaus, blev lukket ind af en midaldrende Tysk husmor, ikke lige hvad jeg havde ventet, men hun var flink, og fik vist mig badet, omklædt mødte jeg hende i baren, hvor hun gik en kort runde, og viste mig huset, det er ganske korrekt ikke særlig stort, men godt indrettet, og minder om et lille Harmony, fornuftig mængde service folk, pænt, rent, overraskende pæne piger, og meget fornuftige priser, 2.5 time på værelse satte mig 200€ bagud, og det var med øko blæs. Jeg blev der eftermiddagen ud og hele aftenen, buffeten var den samme i den tid jeg var der, men varieret og smagte godt. 

Modsat La Vita hvor jeg ikke kommer igen, er der helt sikkert gentagelses farer her, jeg tror ikke jeg direkte vil køre efter det, medmindre at jeg er i området. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 15/8/2018 at 12:42:

Freudenhaus må du gerne give en anmeldelse, da det ligger mere indenfor normal rækkevidde ;-)

Har også været forbi Freudenhaus i Münster. Kan genkende meget af det, de andre skriver her. 

Var forbi en søvnig Sonntag for nogle uger siden. Må hellere fortælle at dette blev min absolutte debut overhovedet med at købe noget frækt uden for landets grænser. Derfor intet sammenligningsgrundlag med andre FKK eller det, der ligner. 

Klubben er så diskret, det overhovedet kan blive. Især hvis man, som jeg gjorde, kigger fordi uden for almindelig tysk arbejdstid, da den som nævnt ligger gemt af vejen i et industri kvarter. Men blev godt nok lidt overrasket over størrelsen. Synes ikke den var ret stor. Vel samme følelse som en pige, der får præsenteret en lille sjover... ;) Nå - men den tyske Hausfrau viste lidt rundt og fortalte om dit og dat efter jeg havde betalt. 

Derefter tog jeg bad og straks derefter kastede jeg mig over buffeten. Havde kørt en 3 timers tid nede fra Rheinland og omegn, så sulten var blevet påtrængende. Buffet synes jeg ikke var noget særligt - men igen - ved ikke, hvad jeg kunne forvente. 

Efter noget tid faldt jeg i snak med Rihana. Hende blev jeg ret hurtigt enig med at tage en tur (halv time) sammen med. Hun var en af dem, jeg på forhånd havde set igen og igen på deres udmærkede hjemmeside. Men øv øv - en skuffelse! Der var vidst alligevel ikke den krævede gensidige kemi. Total nedern oplevelse. Var faktisk ved at miste modet helt efter hende. 

Men jeg tog et bad, cruisede lidt rundt i klubben (den udendørs spa var lukket - NICHT GUT!) tog en tur i sauna, derefter endnu et bad. 

Da det så småt var blevet mørkt, faldt jeg så i snak med Valentina. Hun virkede ikke specielt interesseret i mig, men efter noget tid fik jeg alligevel aftalt en tur med hende. Det reddede aftenen! Hun var langt mere både nærværende og berøringsvenlig under hygge(halv)timen. :) Hende havde jeg også udset mig på forhånd. Naturligt look, briller og en krop, der (viste det sig) sandsynligvis har sat unger i verden. Hende vil jeg gerne anbefale, hvis nogen kommer forbi dernede. 

Så da jeg havde været der knap 3 timer, havde jeg fået nok. Kan genkende den ovenfor beskrevne temmeligt matte Stimmung. Der var en 10-12 piger samt Hausfrau på vagt. Og der var i alt kun en 4-5 fyre på besøg - da vi var flest. Så pigerne så virkelig ud som de kedede sig. Gad vide, hvordan det ville være med fx 15-20 piger og en 25-30 fyre? For så vil omgivelserne være ret udfordret, især ved regnvejr. Men måske ville det være sjovere - det kan man da håbe :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...