kurt666 70 Skrevet 15. August, 2018 https://sugardaters.dk/show?alias=Nullerpigen nogen der har mødt denne kvinde, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 15. August, 2018 Ja, hun tager imod, hvor hun ligger klar.. Så kan du slikke hende & få blow, slutter med at kneppe hende (m/gummi) eller afslutte over hendes krop Bare ind, og ud af døren - det er ligesom konceptet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kurt666 70 Skrevet 15. August, 2018 hvordan ser hun ud, kropsbygning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 15. August, 2018 kurt666 skrev, 1 time siden: hvordan ser hun ud, kropsbygning slank ok bryster lidt store skamlæber , er faktisk pænere end i hvertfald hendes profilfoto, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kurt666 70 Skrevet 15. August, 2018 psps skrev, for 1 minut siden: slank ok bryster lidt store skamlæber , er faktisk pænere end i hvertfald hendes profilfoto, har hun født .ell er hun stram Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 15. August, 2018 kurt666 skrev, for 7 minutter siden: har hun født .ell er hun stram tror ikke hun har født, er rimelig almindelig stram men sutter godt er ret tændt på hendes lille specialitet, er godt våd allerede når man kommer ind en gang havde jeg elefant hue på da jeg kom ind, og tog alt af pånær den selvfølgelig gjorde mig stiv og kom ind , hun blev helt vild ) tja 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kurt666 70 Skrevet 15. August, 2018 psps skrev, for 2 minutter siden: tror ikke hun har født, er rimelig almindelig stram men sutter godt er ret tændt på hendes lille specialitet, er godt våd allerede når man kommer ind en gang havde jeg elefant hue på da jeg kom ind, og tog alt af pånær den selvfølgelig gjorde mig stiv og kom ind , hun blev helt vild ) tja hun må prøves tak for info.har du mere intrasant må du gerne sende pm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 15. August, 2018 kurt666 skrev, for 22 minutter siden: hun må prøves tak for info.har du mere intrasant må du gerne sende pm for et lille mer beløb er det uden gummi men du kan ikke komme i hende og hun kan lide det hårdt , start blidt og når hun trækker vejret med åben mund så gå til den stabilt og hårdt og du vil få en våd overraskelse og et dejligt skrig ) du må ikke afslutte i hendes mund siger hun men tager den alligevel , klatten hvis du gør det god fornøjelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg