Hop til indhold

Recommended Posts

https://massage.side6.dk/thistedvej106a

Det går jo for at være et skodsted kan man se alle vegne. Jeg har været der nogen gange gennem årerne og har aldrig været desideret skuffet. I dag var jeg der så igen.

Det var ikke pigen på billederne som tog imod hvilket ellers kunne have været okay. Hende her var høj, slank, virkelig smuk og havde tydeligt lige været i bad. Og så tror jeg bestemt ikke at hun var ret gammel. Jeg valgte bare noget hurtig dansk 15 minutters til 600. Pigen taler ikke rigtig engelsk og i hvert fald slet ikke dansk. Hun var ikke dybt indlevet i løjerne men det var nu alligevel end sand fornøjelse. Hun startede med at ride som jeg ikke kan huske jeg er blevet redet før. Bagefter vendte hun sin ekstremt lækre bagdel til og jeg sluttede af med doggy. Jeg ved ikke om det er hende her der også er til facesitting og græsk men hun skal i givet fald have et besøg mere så.

Som det var med hende her vil jeg rigtig gerne anbefale et besøg på Thistedvej. Hun var langt mere end 600 kr værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...