Hop til indhold
Guest Eron

TAAAAAARK og god ferie - LISA

Recommended Posts

Guest Eron

Syntes hun fortjener endnu et review, med den store åbne sjove frække liderlige smukke service hun har ydet til en masse heldige danske mænd

NU drager Lisa på velfortjent ferie efter at have fået en masse  kunder der kommer igen, mig incl (fortæller hun) og sit eget sted, hvor hun den 4/9 vender tilbage med to veninder. Havde fornøjelsen af hende denne aften, hvor hun mødte mig frækt, flirtende og i en smuk sort kjole der matchede hendes smukke smukke ydre. Det er så lækkert at seancen går i gang allerede når man træder ind af døren, så føler man sig kendt og velkommen, sikkert andre har den samme oplevelse, faste kunder?!

I bad med mig - dybe våde tunge kys - gensynsglæde med hendes faste bløde naturlige C skålsbryster - Mmmmm

Ned på hug med hende, og hun husker min præferencer fra sidst - foran spejlet, blow unden hænder - og her tog hun så fusen på mig, ved at gå rigtig dybt - også i sengen bagefter, hun liggende ved dronning pladsen (mellem mine ben) og give mig skønt varieret vådt og .... DYBT blow - hun griner så sødt og flirtende når man komme med de der vellyde og hun ved hvad det er det betyder. Cow girl - mere kys, mere blow ... og bliver helt færdig når hun begynder på blow spyt lyde og bare sætter intensiteten op - Baaaaannnng - Mega ....

Jeg er begyndt en børneopsparing til hun kommer igen den 4 september med pige klubben  - råber vagt i gevær inden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
newpussyhunter skrev, for 10 timer siden:

Tænk at hun åbenbart byder alle velkommen på præcis samme måde ! Naturligt eller skuespil ? Misforstå mig ikke ret meget... jeg er sgu også begejstret

God service ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron

Hov nu viser linket til en anden pige Lenna - men hun ligner også en der kunne være med i klubben af fuckable kvinder - hun har også gode rygter - hun kunne nemt blive den næste - sjovt hun har overtaget linket - tilfældigt? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, for 5 timer siden:

Hov nu viser linket til en anden pige Lenna - men hun ligner også en der kunne være med i klubben af fuckable kvinder - hun har også gode rygter - hun kunne nemt blive den næste - sjovt hun har overtaget linket - tilfældigt? 

Lenna var på samme lokation tidligere sammen med petite Julia, så næppe tilfældigt ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
newpussyhunter skrev, for 4 timer siden:

BTW til Eron -  er du helt holdt op med at besøge det lille hus i Valby? Savner dine meget brugbare vurderinger af strømmen af nye kvinder....

Ja var der sidst med Karina for vel 14 dage siden, og der er jo meget godt i vente, men har mistet energien på det, både at bookinger er så usikre og der er meget pres på Både pigerne og huset. Men når og hvis deres stjerne spillere kommer igen kommer jeg jo nok også ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Karina, yes, god, men siden har hun smidt gummi for betaling -  det er jeg ikke tryg ved....  Jeg nåede ikke isabel -  det blev Lisa, nu på Østerbro - men hvem tænmker du eller på som stjernespillere ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...