Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte en Thai klinik i dag, fik en middel nusse massage efterfulgt af pragtfuld body 2 body massage og handjob.
pigen er sød og yder en god service hun fik 800kr fra start for en halv time og efter endt ydelse giver jeg hende 100kr mere som tak for god service.
jeg giver ikke så ofte drikke penge, men denne gang kunne jeg næsten ikke lade være, for hun var sku sød.

Da jeg var kørt fik jeg en SMS 10 minutter efter som føre til følgende samtale.
(det skal siges at jeg bestilte via SMS så havde SMS'et med mutter inden jeg mødte op)

Mutter: hej fik du god massage af X? :)
mig: Massage var okay :), Body 2 Body var rigtig god :)
Mutter: og hvor mange betaler du X? :)
mig: hun bad om 800kr og bagefter gav jeg hende 100kr ekstra for god service :)
Mutter: ok mange tak :) er det ok med dig, at jeg spørger dig om pris ikke også? :)
mig: jo :) så længe at X ikke kommer i problemer er det ok.
Mutter: nej det er hun ikke :)
mig: godt :) hils X og sig tak for en dejlig oplevelse og at jeg snart kommer igen.
Mutter: :)

Jeg vil ikke hænge stedet, pigen eller mutter ud, da der ikke kommer noget godt ud af det.
men mit spørgsmål går på om andre har oplevet noget lignende efter de har givet drikke penge? 
jeg foretrække hvis folk ikke skriver hvor, men bare fortæller om deres oplevelser.

Redigeret af HerningHerre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Umiddelbart tænker jeg, at Mutter og pigen nok har været uenige om hvad du rent faktisk betalte.  Jeg havde nok ikke svaret, dens slags konflikter gider jeg ikke at blive en del af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aften 

Det har jeg aldrig oplevet.

Men kunne ikke drømme om at fortæller Mutter hvad jeg havde betalt for aftalt ydelse eller tips.

Hun burde bare have tillid til de piger hun ansætter eller gøre jobbet selv, tro mig hun skal nok få sin del af kagen ( læs mange procenter )

8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tja fint Mutter følger op på om service var ok, og en så direkte kontrol om pris er overholdt ville jeg blot svare at jeg betalte den forlangte  pris jf deres egen prisliste, end of story..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hohoho

Trådstarter skiver at han ikke vil oplyser hvor stedet er og alligevel er der nogen der spørger! Hvad er det i ikke forstår? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg giver ekstra for god service, så bliver det mellem mig og modtageren. Jeg har været på et thaisted her i sommer, hvor der udbrød thailandsk ordkrig mellem mutter og massøren, fordi jeg ikke ville have HJ ved bestillingen. Det lød voldsomt og jeg er sikker på at der var tale om skældud, fordi indtjeningen er lav. Stemningen var herefter ødelagt, og jeg en oplevelse rigere.

Derfor. Vær diskret med tips.

Redigeret af Borge
Der

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville aldrig oplyse mutter om at jeg har givet drikkepenge. Alene af den grund at hver gang jeg giver drikkepenge, putter pigen dem altid ned i BHen eller lign. 

Ang prisen ville jeg blot angive stedets standard pris. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg giver sjældent drikkepenge, for thaiklinikkerne er i forvejen ganske flinke til at jobbe priserne op undervejs i forløbet – der er stor forskel på priserne ude på gaden og priserne bag hoveddøren.

Jeg har også et par gange oplevet, at et besøg udviklede sig til fuld pakke, men at betingelsen var, at jeg ikke udsendte "mistænkelige" lyde eller sagde noget til mutter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil hellere aldrig oplyse hvad jeg har betalt til mutter. Var engang et sted hvor jeg bestilte massage og betalte til mutter, så under vejs blev vi enige om hele turen, og her kommer den så, at pigen siger at jeg har fået håndjob og hun stopper 500 kr i trusserne da vi klær os på. Så oplys aldrig til mutter hvad i har betalt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis det er et grønt sted ... altså hvor mutter ikke vil ha at der er hanky panky.... og hun har en ny pige på prøve som presser på for et HJ og score lidt extra..

og hvis mutter spørger til det .... så vil jeg sige ... ja, jeg blev tilbudt et hj... 

 fordi jeg kommer der for en god massage ... og der er det kan bliver hurtigt noget bras med dem som helst bare vil gi et hånd job og ud af døren med dig,

og hvis man giver den slags piger et afslag ... så bliver massagen ALDRIG god ...jeg har adskillige gange kæmpet med massage piger i 60 min for bare at få massage ... og det er egentligt også træls når man bare vil ha lidt rygmassage

men hvis det er et bordel ... ja så er prisen mellem mig og hende ... 

(men syntes stadig godt man kan dele prisen herinde da det hjælper andre til at holde prisen i ro .... sådan at en ny i gamet ikke betaler 1500 kr for noget han kan få for 800 kr .... for så kan vi andre ikk nok vinke farvel til det ;) )

 

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...