Hop til indhold

Recommended Posts

Klik det er hvad hun har som overskrift, men når jeg ser hendes billede og læser hvor hun holder til henne, ja så genkender jeg hende, har prøvet flere gange at lave aftale med hende og hun siger hele tiden hun frisk, men så når man vil hører hvor skulle jeg kigge forbi så hører jeg ikke mere fra hende, og nu har hun igen fået ny mail, det sker godt nok tit for hende at hun får ny mail, så måske er hun ikke så frisk som hun siger, siden hun hele tiden får ny mail.

Det er jo nok fordi alle ved den anden mail man skriver til ved man hun er fake på også må hun ha ny mail igen igen..  

Bare noget jeg tænker med så mange mails hun opretter sig.....

https://annoncelight.dk/showad/257357

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
The_Man skrev, for 1 minut siden:

Klik det er hvad hun har som overskrift, men når jeg ser hendes billede og læser hvor hun holder til henne, ja så genkender jeg hende, har prøvet flere gange at lave aftale med hende og hun siger hele tiden hun frisk, men så når man vil hører hvor skulle jeg kigge forbi så hører jeg ikke mere fra hende, og nu har hun igen fået ny mail, det sker godt nok tit for hende at hun får ny mail, så måske er hun ikke så frisk som hun siger, siden hun hele tiden får ny mail.

Det er jo nok fordi alle ved den anden mail man skriver til ved man hun er fake på også må hun ha ny mail igen igen..  

Bare noget jeg tænker med så mange mails hun opretter sig.....

https://annoncelight.dk/showad/257357

Yes, umulig at komme igennem til, selvom hun efterhånden har en DEL annoncer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aloha

Hej drenge

Hun er bestemt god nok og billederne er 100% ægte - ja svært at lave aftaler med hende da det hun er meget spontant anlagt, men hold nu op en drømmekrop og face, og så hvis man er til en relativ hurtig men vild omgang så går man smilende derfra.

Har haft fornøjelsen flere gange :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aloha

Hej Blow lover 

Har på fornemmelsen at det er ret individuelt - men ikke billigt, dog heller ikke dyrt - men igen alt er relativt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...