Hop til indhold
Nikolaj K

Bedste ‘våde og dybe kys’ oplevelse?

Recommended Posts

Kære brødre 

Jeg vil høre hvem I vil anbefale og udpege som den bedste GP, der tilbyder ‘våde og dybe kys’?

Sex er bare ikke det samme uden våde og dybe nærværende kys. Igennem de sidste fire års tid har jeg besøgt en håndfuld dejlige GP’er, men desværre har et par af dem har været uden kys, selvom der stod, at de tilbød det.

Så nu vil jeg spørge jer hvilke(n) glædespige(r) I vil udnævne som den bedste til nærværende, våde dybe kys? Og slf. også hvor man kan besøge dem :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JoeBiden

MHT kys, Luca på pussygalores/citygirls (hedder Freya der), så får du det ikke bedre. Men, pas på hvad du kaster dig ud i. SIF, aner jeg ikke hvad betyder, men sikkert noget uden kondom, så glem den del.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
Bobbe skrev, for 9 minutter siden:

Jasmin i Herlev, sød, dejlig og kysser som en drøm:)

 

 

Link?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng

Hvis man er en gammel mand på 40-50 år med en ølmave, så skal man nok ikke forvente at pigerne vil snave med en. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia
liderlig-dreng skrev, for 2 minutter siden:

Hvis man er en gammel mand på 40-50 år med en ølmave, så skal man nok ikke forvente at pigerne vil snave med en. 

LOL :lol: Tak for aftenens grin. Det er så sjovt formuleret det der.

Det er ikke helt rigtigt, dog. Hvis man er en gammel mand med ølmave og penge, så tøer pigerne en smule op ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 9 minutter siden:

Hvis man er en gammel mand på 40-50 år med en ølmave, så skal man nok ikke forvente at pigerne vil snave med en. 

Ha ha ha! Det kunne godt ske, du havde ret :biggrin: Jeg er dog en ganske veltrænet fyr på 35 ... UDEN ølmave :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng

Dette emne har været oppe og vende flere gange. Men Tiffany fra SG er klart den der er blevet nævnt som den bedste tungekysser flest gange. Jeg har dog aldrig besøgt hende, da jeg ikke tænder på afrikanske piger. Ellers er er Mia fra MC og Marlene fra PG også et godt valg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
atmos skrev, den 18/8/2018 at 08:06:

Brunella er for mig den der kommer tættest på det optimale tungekys. Langsomt og vådt - både før og under sexen

Lyder rigtigt lovende - har du et link?

Del dette indlæg


Link til indlæg
atmos skrev, den 18/8/2018 at 08:06:

Brunella er for mig den der kommer tættest på det optimale tungekys. Langsomt og vådt - både før og under sexen

Og efter sexen også, hvis der er mere tid:P

Brunella anbefales stort både i nævnte, og alle andre discipliner der tilbydes

mvh
Balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 2 minutter siden:

Hun har været i branchen i et stykke tid

Yes og hun har brugt tiden på at øve sig, det er nok derfor hun er så go' ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikolaj K skrev, for 5 timer siden:

Tusind tak! Hun ser fantastisk ud. Taler hun dansk?

Ja 100%, og et par sprog mere. Hun er også god til fransk:P

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg

I begyndelsen jeg besøgte GP holdt jeg mig væk fra kys. Men nu har piben fået en anden lyd. Hvis man vil have en god kæresteoplevelse hører kysseriet selvfølgelig med.

Jeg er aldrig blevet nægtet våde kys, selv om jeg har ølmave og er 70 år.

Anbefalelsesværdig i prioriteret rækkefølge i følge min erfaring: Nicoline, Naya, Estelle, Katharina, Chantall, alle på Cassiopaiastars. Ringstedgade 5 Østerbro

Del dette indlæg


Link til indlæg
Balshoi skrev, den 19/8/2018 at 22:52:

Ja 100%, og et par sprog mere. Hun er også god til fransk:P

Mvh
Balshoi

Er det hende på billede 2 & 3 med gul top?

Redigeret af Psy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Psy skrev, for 3 timer siden:

Er det hende på billede 2 & 3 med gul top?

Nej det er det ikke. Kun få af hendes fotos er af Brunella af diskretions årsager. Men de fleste af billederne, bortset fra de du spørger om, er retvisende og dermed acceptable for mig. At jeg ikke begriber hvorfor så flot en pige ikke bruger egne fotos, er en helt anden sag. Fotos kan jo sagtens være uden ansigt og andre kendetegn hvis der er nogen.

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...