Hop til indhold

hjælp til thai i århus!

Featured Replies

Skrevet

Hola amigos,

Jeg skal en smut til Aarhus i weekend og har lyst til at besøge en thai! lige umiddelbart har jeg hende her i kikkerten: https://annoncelight.dk/showad/257257

Men del gerne jeres erfaringer fra århus! det skal gerne være omkring centrum +/- et par kilometer. 
Hjælp!

Skrevet

Hej,

jeg har været sammen med hende et par gange og har kun haft gode oplevelser. Hendes b2b er meget lækker og hun er også meget indlevende. Hun er vist med på det meste.

Som du kan se på billederne, som er ægte (jeg kan genkende noget af tøjet) så er hun drønfæk.

Håber du får en god oplevelse og skriv endelige om det ;), jeg er ikke kommet så langt.

Redigeret af Franj

Skrevet

Hvordan er adressen diskret? Hvor ligger det ca og er der parkering?

På forhånd tak

a

Skrevet
Franj skrev, for 1 time siden:

Hej,

jeg har været sammen med hende et par gange og har kun haft gode oplevelser. Hendes b2b er meget lækker og hun er også meget indlevende. Hun er vist med på det meste.

Som du kan se på billederne, som er ægte (jeg kan genkende noget af tøjet) så er hun drønfæk.

Håber du får en god oplevelse og skriv endelige om det ;), jeg er ikke kommet så langt.

hvad måtte du give for den omgang  ?

Skrevet
Franj skrev, for 1 time siden:

Hej,

Hej Franj

Tak for en kort anmeldelse af en nyoprettet profil som du allerede har besøgt to gange på mindre end en dag. 

8000

Skrevet
thomas 123 skrev, for 8 minutter siden:

hvad måtte du give for den omgang  ?

1500, det er halvdyrt.

Skrevet
8000 skrev, for 3 minutter siden:

Hej Franj

Tak for en kort anmeldelse af en nyoprettet profil som du allerede har besøgt to gange på mindre end en dag. 

8000

Hun har arbejdet andre steder før.

Skrevet

Hvor ?

kan ikke finde noget på hende

8000

Skrevet
  • Author

Tak for svar franj! Når du skriver hun er med på det meste indebærer det så også anal? Og hvordan er hendes bj? 

Er der nogen der har erfaringer fra andre steder lytter jeg!

Skrevet
Thai elsker skrev, for 4 timer siden:

Tak for svar franj! Når du skriver hun er med på det meste indebærer det så også anal? Og hvordan er hendes bj? 

Er der nogen der har erfaringer fra andre steder lytter jeg!

Ja, hun tilbyder anal, hvis du ikke er for stor. Det står også i annoncen.

Hendes bj er godt og uden. Hun er god til at variere i tempo.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.