Hop til indhold

Recommended Posts

Hej,

jeg har været sammen med hende et par gange og har kun haft gode oplevelser. Hendes b2b er meget lækker og hun er også meget indlevende. Hun er vist med på det meste.

Som du kan se på billederne, som er ægte (jeg kan genkende noget af tøjet) så er hun drønfæk.

Håber du får en god oplevelse og skriv endelige om det ;), jeg er ikke kommet så langt.

Redigeret af Franj

Del dette indlæg


Link til indlæg
Franj skrev, for 1 time siden:

Hej,

jeg har været sammen med hende et par gange og har kun haft gode oplevelser. Hendes b2b er meget lækker og hun er også meget indlevende. Hun er vist med på det meste.

Som du kan se på billederne, som er ægte (jeg kan genkende noget af tøjet) så er hun drønfæk.

Håber du får en god oplevelse og skriv endelige om det ;), jeg er ikke kommet så langt.

hvad måtte du give for den omgang  ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Franj skrev, for 1 time siden:

Hej,

jeg har været sammen med hende et par gange og har kun haft gode oplevelser. Hendes b2b er meget lækker og hun er også meget indlevende. Hun er vist med på det meste.

Som du kan se på billederne, som er ægte (jeg kan genkende noget af tøjet) så er hun drønfæk.

Håber du får en god oplevelse og skriv endelige om det ;), jeg er ikke kommet så langt.

Hej Franj

Tak for en kort anmeldelse af en nyoprettet profil som du allerede har besøgt to gange på mindre end en dag. 

8000

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 3 minutter siden:

Hej Franj

Tak for en kort anmeldelse af en nyoprettet profil som du allerede har besøgt to gange på mindre end en dag. 

8000

 

Hun har arbejdet andre steder før.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar franj! Når du skriver hun er med på det meste indebærer det så også anal? Og hvordan er hendes bj? 

Er der nogen der har erfaringer fra andre steder lytter jeg!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai elsker skrev, for 4 timer siden:

Tak for svar franj! Når du skriver hun er med på det meste indebærer det så også anal? Og hvordan er hendes bj? 

Er der nogen der har erfaringer fra andre steder lytter jeg!

Ja, hun tilbyder anal, hvis du ikke er for stor. Det står også i annoncen.

Hendes bj er godt og uden. Hun er god til at variere i tempo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...