Hop til indhold

Recommended Posts

Stay away. 
Such a bad place and poorly driven. 
Double bookings etc. 

Many threads about with bad opionions. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi , I'm Rosa  I just wanted to explain one question I'm working on this address ( Herning Sundsvej 63 )  this week and I do not understand how bad opinions can be expressed, girls are different every week and my friend Adel is here for the first time and we do not have unhappy customers. On the contrary, many returns, even daily. We have real photos and a good servis ! 


So DJX -  You have never been to me or Adel , so do not talk bad things about us  .... Thank you !

Rosa 

A4735D98-1C19-451F-B8AA-9022105A21D9.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
MEGAN VEJLE skrev, for 4 timer siden:

Hi , I'm Rosa  I just wanted to explain one question I'm working on this address ( Herning Sundsvej 63 )  this week and I do not understand how bad opinions can be expressed, girls are different every week and my friend Adel is here for the first time and we do not have unhappy customers. On the contrary, many returns, even daily. We have real photos and a good servis ! 


So DJX -  You have never been to me or Adel , so do not talk bad things about us  .... Thank you !

Rosa 

A4735D98-1C19-451F-B8AA-9022105A21D9.jpeg

He can say what ever he wants!

Everybody in here has the same experience with that place.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Goliath2.0 skrev, for 5 timer siden:

He can say what ever he wants!

Everybody in here has the same experience with that place.

Man må gå ud fra i ved ( jeg kender hverken til sted eller piger) :rolleyes:

Men lidt synd for pigen, medmindre, billeder, er fake :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Goliath2.0 skrev, den 15/8/2018 at 17:52:

He can say what ever he wants!

Everybody in here has the same experience with that place.

Der er åbenbart noget som tyder på at oplevelserne er forskellige :huh:

Der er vel næppe nogen grund til at hænge den smukke pige ud,

blot fordi man har haft en dårlig oplevelse af selve stedet og

oven i købet med en hel anden pige, jeg mener helt klart, hvis

man hænger en Gp ud som dårlig, så er det fordi man har noget

at ha det i :-o jeg syntes bestemt pigen her er smuk og da jeg ej

har fået respons på billeder sku være fake (tvært imod)

ja så må det bestemt være på sin plads med undskyldning

over for pigen og gerne på knæ, som feks. I´m so sorry what

I writh abaut you, I love you to much :wub: 

 

Redigeret af Thaimig
billede fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 16 timer siden:

Der er åbenbart noget som tyder på at oplevelserne er forskellige :huh:

Der er vel næppe nogen grund til at hænge den smukke pige ud,

blot fordi man har haft en dårlig oplevelse af selve stedet og

oven i købet med en hel anden pige, jeg mener helt klart, hvis

man hænger en Gp ud som dårlig, så er det fordi man har noget

at ha det i :-o jeg syntes bestemt pigen her er smuk og da jeg ej

har fået respons på billeder sku være fake (tvært imod)

ja så må det be:wub: stemt være på sin plads med undskyldning

Jeg hænger ikke en pige ud, det er dem der styrer stedet der skal stramme op.
Vi er mange der har haft mange dårlige oplevelser der. Har også haft en del gode. Men måden som stedet drives på er under kritik, prøv at læse de andre indspark om stedet.
Hvorfor blander du dig i en ordveksling om et sted du end ikke har besøgt? (jeg har været der en +20 gange, så jeg kan underbygge mine oplevelser)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MEGAN VEJLE skrev, den 15/8/2018 at 12:58:

Hi , I'm Rosa  I just wanted to explain one question I'm working on this address ( Herning Sundsvej 63 )  this week and I do not understand how bad opinions can be expressed, girls are different every week and my friend Adel is here for the first time and we do not have unhappy customers. On the contrary, many returns, even daily. We have real photos and a good servis ! 
So DJX -  You have never been to me or Adel , so do not talk bad things about us  .... Thank you !

Rosa 

Dear "Rosa"
I do not talk bad about you or Adel. I have seen your pictures before, and they are legit, and people who have been there can recognize the house. :) 
I have been there +20 times and I have witnessed how the place is being worse and worse in terms of service and booking etc.. 
Its not  beautifull polish girls who works there, who is the problem. 
Ive met many fantastic goddesses there. And some bad ones, but mostly wonderfull. 

Its the people behind. Heres some of mine and others experiences:
- Double bookings
- Services on adds which the girl on place dont know she offers. (often superfrench and anal)
- To tight a timeplan, that gives delays
- People that show up unannounced and gets the time that other have booked beforehand.
- Bedlinnen is rarely changed.
- Wrong girl showed up than the one booked. 
- Time that starts when you enter the house, rather than when the fun starts.
- Girls who have had to many dicks in short time, who are sore and cant fuck or suck. 

Due to your comment and a review on Adel, I decided to give the place another chance. 
But noone texts back or answers my call..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
DJX skrev, den ‎20‎-‎08‎-‎2018 at 13:45:

Jeg hænger ikke en pige ud, det er dem der styrer stedet der skal stramme op.
Vi er mange der har haft mange dårlige oplevelser der. Har også haft en del gode. Men måden som stedet drives på er under kritik, prøv at læse de andre indspark om stedet.
Hvorfor blander du dig i en ordveksling om et sted du end ikke har besøgt? (jeg har været der en +20 gange, så jeg kan underbygge mine oplevelser)

Ja erkender min fejl vurdering, og vil så som sidste gang forsvar en Bagmand, fy føj, sorry :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jegharværetherfør skrev, for 5 timer siden:

Når blodet er kommet til øverste etage .vil nogle af jer så ikke mene at pimpen er starter af tråden?

Det er en mulighed, derfor jeg skrev "Rosa".
Men så kan man da håbe at de læser mit indspark og strammer lidt op. For det er jo i virkeligheden ikke meget der skal ændres før det er acceptabelt. 
Dog bekymrende læsning i anden tråd, at der lader til at de prioriterer folk der bare dukker op og banker på, højere end dem der i god tid har booket en fræk omgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DJX skrev, 1 time siden:

Det er en mulighed, derfor jeg skrev "Rosa".
Men så kan man da håbe at de læser mit indspark og strammer lidt op. For det er jo i virkeligheden ikke meget der skal ændres før det er acceptabelt. 
Dog bekymrende læsning i anden tråd, at der lader til at de prioriterer folk der bare dukker op og banker på, højere end dem der i god tid har booket en fræk omgang.

Ja det er trist det skal være så svært og finde et ordenligt sted .Meen it,s all about the money

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...