Hop til indhold
oralfyr

BlowQ i Århus søges torsdag eller. fredag aften.

Recommended Posts

Prøv Karin i Samsøgade 35, Aarhus, hvis hun er på vagt i weekenden. Glem at hun er ganske moden og glem at hun ikke slank. Hendes franske er sublimt!

Jernmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Oralfyr,

Google 'Karin Samsøgade 35', og du vil finde stedets telefonnummer. Ring på det og hør, hvem der er på vagt. Som skrevet er Karin der ofte torsdag og fredag. Karin tager kun imod gæster efter aftale, men hun oplyser sit telefonnummer, når hun annoncerer sin vagt. Du kan glæde dig til det mest fantastiske franske. Skriv bagefter om din oplevelse under Anmeldelser. God fornøjelse.

Jernmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan jo besøge hende i linket... hun er bare for lækker

http://www.voksenlisten.dk/pernille

:P:P De piercinger - wauuh - kæft en skam der er så langt fra Sjælland til Viby - det var dog næsten værd at køre så langt, selvom der kan være en lille risiko for en fuser/mgl. kemi, osv.

Venligst

spunsen :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Oralfyr,

Jeg hører på Samsøgade 35's telefonsvarer, at Karin ikke er der denne torsdag og fredag. Det er Katja, som jeg ikke kender. Men prøv i stedet Tess i Trepkasgade 29, Aarhus. Tess er en meget køn og slank kvinde; nem at snakke med, og hun er rigtig god til det franske, men ikke på Karins niveau.

Jernmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

:P:P De piercinger - wauuh - kæft en skam der er så langt fra Sjælland til Viby - det var dog næsten værd at køre så langt, selvom der kan være en lille risiko for en fuser/mgl. kemi, osv.

Venligst

spunsen :geek:

Send mig 500,- kr og jeg tester det blowjob! :D

Hun ser da bare knalgodt ud Spunsen..vi er enige..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jernmand

Nu hører jeg, at det ikke er Tess som er på vagt, men Iben. Har du nogle erfaringer med hende?

På forhånd tak

Oralfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jernmand

Nu hører jeg, at det ikke er Tess som er på vagt, men Iben. Har du nogle erfaringer med hende?

På forhånd tak

Oralfyr

Jeg ser først din forespørgsel i dag fredag! Iben er en dejlig køn langlemmet og meget imødekommende kvinde. Jeg erindrer dog ikke noget om hendes evner ud i det franske. Tess er der i dag - en dejlig tøs og rigtig god til det franske, men måske når du ikke at se denne besked, så ....... Hvis du i en ulige uge er i Aarhus en torsdag efter kl. 16 er Laura på vagt i Trepkasgade. Laura har en dejlig løn kvinde med en stor og ru tunge, som hun er super til at bruge under det franske, som hun er rigtig god til. Om torsdagen modtager hun kun kunder fra gaden - altså ingen tidsbestilling, så der kan man muligvis komme til at besøge hende. Men der er normalt trængsel for at komme til! Ærgerligt for dig, at Karin i Samsøgade 35 ikke er der i denne uge, fordi Karin efter min mening er i en klasse helt for sig.

Jernmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Jeg søger en BlowQ i Århus torsdag eller fredag aften.

Har i nogle forslag/erfaringer?

På forhånd tak

Hej Oralfyr,

Husk nu at give en beskrivelse = en anmeldelse af de erfaringer, du har gjort dig efter at have fået tips her på siden. Det er jo for at lære af andres erfaringer, at man skriver her på siden. De fleste af os må prioritere både tid og penge. Så fortæl om dine erfaringer med Blow i Aarhus.

Jernmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...