Hop til indhold
Esbjerghanhund

Bella, ny thaipige i Esbjerg

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/255824

Hey svende. Jeg havde taget en fridag og tænkte, at jeg lige ku prøvekøre den nye thaipige på Storegade. Rayna er der ikke lige nu, og mp sige at min sidste oplevelse med hende var ret ligegyldig. 

Nå men, ankom til stede efter aftale med mutter på sms. Bella er i hvert fald ikke 27, men hun er sgu fræk nok. Petit, plastikbryster, ikke for hårde. Flad mave og et sødt smil. Tog 20 til 600 spir. Ægte kys, bj uden som godt nok var lidt hårdt udført. Men fik hende guided og så hjalp det. Måtte også slikke mis, som er helt glat og ren. Afsluttede i missionær. 

Bedømmelse: lige akkurat godkendt. Følte det skulle gå lidt hurtigt, men jeg tog venligt men bestemt fat i hendes skuldre og kiggede hende i øjnene: slow down, please. Det hjalp. 

Og så lige en generel ting: fortæl mig lige hvorfor mange thaipiger absolut skal nulre og voldtage ens brystvorter?? Avvvvv. 

Tag 20 min til 600. De vil ha 1000 for 30 min, bedøm selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esbjerghanhund skrev, for 28 minutter siden:

Og så lige en generel ting: fortæl mig lige hvorfor mange thaipiger absolut skal nulre og voldtage ens brystvorter?? Avvvvv. 

Det samme gør mange Kinesere/Japanere - underligt !

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...