Hop til indhold
Guest FrokostUartig

Læs bloggen

Recommended Posts

Guest FrokostUartig

Jeg kunne godt bruge nogle flere læsere af min blog

Og i tråd med andre GPeres billed-tråde - så er her en tråd om min blog

Min exhibitionisme tager afsæt i min ord vs. fremvisning af billeder :razz:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Og så er der sgu dage, hvor jeg ikke rigtigt synes, at mine "besøgende" opfører sig ordentligt... og bliver en tand indebrændt over dette fænomen...

Ring a bell ?

Læs med om Radio Silence...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773
FrokostUartig skrev, den 14/8/2018 at 12:06:

Jeg kunne godt bruge nogle flere læsere af min blog

Og i tråd med andre GPeres billed-tråde - så er her en tråd om min blog

Min exhibitionisme tager afsæt i min ord vs. fremvisning af billeder :razz:

 

Super blog du har:)

Jeg bor desværre i den forkerte ende af landet. Men ville da rigtig gerne engang "spise frokost" med dig og mærke dit begær:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MC5tooge

Jeg har læst din blog men bor i forkert landsdel og har mit eget der skal passes i de tidsrum, desværre.

Men ellers meget interessant. God humor og du har åbenbart god smag i undertøj... så.....

Hvis lejlighed/behov skulle mod forventning komme op i et højere enhed, kunne jeg sagtens finde på at komme forbi. Elsker kvinder som kan få mig til at grine. Og "kontordame" stilen er lige min ting.

Redigeret af MC5tooge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Humor og god stil i lingeri er altid forførende @MC5tooge og skulle du ligge vejen forbi KBH, er du velkommen... Og det gælder da også @Vendelbo773 - jeg har en svaghed for nordjyder...

 

Men i dag skal jeg bidrage med noget helt, helt andet. Fordi mine besøgende har udfordret mig og det får mig til at skrue bissen på.. Måske skyldes det sommerferie, måske er de bare sådanne nogle, der tager og tager og tager - og ikke kan finde ud af, hvornår nok er nok... Det blev det så i går..

Læs med her om bullshit… det er hårdt.. og en smule afslørende tillige.. noget om min baggrund nemlig..

 

… måske jeg bliver mildere i næste uge... ell noget...:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MC5tooge
FrokostUartig skrev, for 9 timer siden:

Anyway - jeg har slukket for bloggen noget tid.. ;-):rolleyes:

 

spoil-sport.jpg

Redigeret af MC5tooge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@TheVoice - det ved jeg godt.. fisk.. til dit spørgsmål ;-):mrgreen: det er der nok nogle, der gør.. de har nok i sure madammer derhjemme.. hahahahah

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man læser nedenstående, så fosser blodet uundgåeligt ned i det nederste hoved hos mig (og for mig er det helt ok hvis der skulle være brug for lidt glidecreme, for at det kan blive en optimal oplevelse for os begge)  ;) 

Jeg byder ind med en smuk, fræk, elegant, lækker, liderlig og pisse uartig tilgang til sex - og en krop, som er klar lige nu - uden det lange forspil (som selvflg. sagtens kan ske), uden glidecreme og andet snyd - men ren og skær våd fisse, lige til at trænge op i.
Jeg byder ind med virkeligt mange alternativer - og det har jeg lige skrevet om - ofte indgår langt flere sjove elementer, end man kunne forestille sig ved første møde. 
Men jeg er ikke en samtale-sparrings-small-talk delepige.. 

 

Sig i øvrigt til hvis du skulle ramme det jyske og være sulten efter trekant...... med sprøjtegaranti :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse
Prinz skrev, for 23 timer siden:

Når man læser nedenstående, så fosser blodet uundgåeligt ned i det nederste hoved hos mig

:D samma sak hände mig... sen kom jag ihåg att jag är Svensk och klarar inte första kravet ”Du er - dansk”  :huh: 

Får nöja mig med  Egg & Bacon till frukost istället :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse
FrokostUartig skrev, den 19/9/2018 at 11:34:

 

@umiaqse - mon ikk en enkelt undtagelse for broderfolket kan gøres ? haha

 

 Låter som en fantastisk god idé  :D

Din frukost verkar såååå mycket härligare än hotellets ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...