Hop til indhold
Elprebsi

Mille - Kolding-stjernepiger

Recommended Posts

Hvis ikke, må man tage en for holdet. Desværre er Kolding en anelse langt fra mig, så der skal lidt planlægning til - hvis jeg boede i byen, vær det lidt nemmere :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tog en for holdet denne gang... Og øv øv øv Milles billeder er vist af ældre dato.. og meget lækre end pigen selv.. jeg havde besøgt hende før, og kunne godt  genkende hende, men ikke huske hvordan hun sexede så bibeholdt den halve time jeg havde bestilt . Hun er stadig slank og venlig men... så er det også sagt.. hun startede med et ok blow.. men ville ikke en 69 selv om jeg gav hende et par hint til det ville jeg gerne .. efter 2-3 min spurgte hun hvad jeg så havde lyst til.. tja en cowboy girl ville da være ok.. og op med hende.. og afsted det gik... Alt for hurtig og alt for maskinen agtig.. jeg kunne mærke Jumbo snart ville sende en ladning langt op i hende vis ikke jeg fik den trukket ud... Men Mille ville fortsætte nok fordi hun viste jeg ville komme så.. så hun holdt mig fast og hurtig blev det for meget for Jumbo.. og ladningen blev blæst op i Mille... Efter ca 10 min blev jeg sendt ud af døren...  Øv... Jeg tænker hun kunne have tilbudt endnu en tur eller holdt igen da jeg sagde til hende at hun skulle holde igen eller tilbudt massage i den halve time jeg havde betalt for... Men nej.. i stedet sidder jeg nu og skriver en anmeldelse af hende.. som i nok kan gætte... Kun en enkelt stjerne til hende i min bog... 

 

Redigeret af Stabilizer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 13 timer siden:

Tak for anmeldelsen. Lyder ikke til at være en jeg skal køre efter.

Husk altid at tjekke dine kilder....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goliath2.0 skrev, for 21 minutter siden:

Husk altid at tjekke dine kilder....

Jeg har ingen grund til ikke at stole på anmeldelsen - kan du uddybe? Og har du bedre erfaringer med Mille? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...