Hop til indhold

Recommended Posts

Skyerne havde lagt sig tungt over himlen, og ovenpå en hæftig arbejdsdag om lørdagen følte jeg at jeg fortjent kunne forkæle mig selv. Jeg kiggede rundt på alt fra sugardaters til vagtplanen hos Vojens Dream og Kolding Stjernepigerne (Jeg har stadig vildt lyst til at besøge Mille derfra), men jeg blev vildt nysgerrig omkring at prøve en trekant med de to italienske søstre Nika og Nicole.

https://annoncelight.dk/showad/253345

SMS'en blev sendt afsted, og noget af det første jeg spørger om om stedet er diskret. Stedet er en privat vej, med gode parkeringsmuligheder i Kolding centrum (Det koster 10,- DKK pr. time man parkerer, men mon ikke man lige overlever det - Søndag er gratis). Selve lejligheden er med udvendig indgang, men jeg følte det meget privat da jeg ankom, og de er meget diskrete, og hurtige til at åbne. Så døren bliver åbnet, og jeg smutter ind i "sikkerhed" ;) 

Her skal jeg nævne at jeg er fuldstændig overdrevet monster fucking nervøs. Jeg har virkelig få besøg hos GP på bagen, og i ædru tilstand er nyt for mig, samtidig med at det er første gang jeg skal til at prøve en trekant. Jeg smider pengene på bordet (2500,- DKK med mulighed for at komme op til tre gange for 60 minutter), og begynder ellers at tage tøj af. Jeg blev tilbudt bad, men havde været i bad før jeg kom derhen, så jeg mødte ren og velduftende op.

Tøjet bliver smidt, og jeg ved ikke hvem der er Nika, og hvem der er Nicole, men jeg smider den ene på sengen og begraver mit ansigt mellem hendes ben, mens den anden begynder at spille den af på mig, og nusser mig på pungen. Hvilken følelse... :D De får lov til at skiftes lidt til BJ, samtidig med den ene sætter sig på mit ansigt, og jeg kan lade tungen lave alt fra tornadoer til alfabetet. Der går ikke længe før jeg kommer første gang, men jeg bliver tilbudt vand og massage mens jeg lader op til anden halvleg.

Massagen er ikke noget at råbe hurra for, men det var selvfølgelig heller ikke derfor jeg var der. Der går vel godt 15 minutter, og så er det om på ryggen og musketeren mellem benene er vågnet igen og råber én for alle, alle for én, i bedste trekants humør. Jeg boller lidt med den ene, og lidt med den anden. Begge føles godt, den ene lidt strammere end den anden, og de skiftes til at nusse mig i numsen (Det er jo egentlig fucking lækkert - det havde jeg ej heller prøvet før), mens den anden og jeg stønner i takt.

Vi hygger og snakker lidt efterfølgende om hvor længe de er i landet, samt hvor tit. Jeg kan bekræfte at de er søskende, for de fortalte historier om alt fra rejser til barndommen, og det virkede legit nok. De fortalte at de sjældent er her sammen, men måske max 1-2 gange om året, hvor man har muligheden for at nyde dem på samme tid. Derudover rejser de hjem i morgen, onsdag (D.15 august), så se at gør jer selv en tjeneste og kom afsted! Beklager sen besked, men har man ikke besøgt dem, er det nok nærmere ens egen skyld end min ;) 

Dybe tungekys, flotte piger (Eneste negative var de smagte lidt af røg når man kyssede dem, så de er begge rygere), og pisse fræk sex.

/Supermayn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det lyder sku da som en super fed oplevelse.

Så kan man jo kun håbe de kommer til sjælland, så vi andre også kan få lov at prøve :)

Tak for anmeldelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er to dejlige piger har godt nok til gode at møde dem når de er her samtidig men har da kun haft gode oplevelser med dem når jeg har besøgt dem enkeltvis:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt dem sammen, samt hver for sig. Er altid gået glad derfra. Har også selv lavet anmeldelser fra mine besøg i Odense.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ralle skrev, den 15/8/2018 at 01:30:

nogle der ha prøve ders røv ?? bare for hør om hvor da det er ta dem anal

Jeg har kneppet Nika i røven, men med glidecreme, er det ikke meget anderledes end at kneppe hende i fissen. Kan ikke lige finde tilbage til min anmeldelse af besøget, som ligger et par år tilbage tror jeg

Helt sikkert søde piger, Nika er storesøsteren og mener at kunne huske at hendes røv er større end Nicole`s

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ralle

sådan tak for hjælp lyde til jeg skal ta mig sam og kom af sted nå de ind for kør vid en dag 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Supermayn skrev, den ‎14‎-‎08‎-‎2018 at 09:40:

Jeg smider pengene på bordet (2500,- DKK med mulighed for at komme op til tre gange for 60 minutter),

2500 kr.  tror jeg ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...