Hop til indhold
WomanCheck

Nørrebro. Jeg gik igen.

Recommended Posts

James B skrev, 1 time siden:

Hehe, hun har allerede lukket kontoen :)

Kan du huske det navn hun brugte ?

Den der åbnede kalder sig Antonia. Men hun har også lukket sin konto. Så det hjælper at gå igen hvis det er falsk markedsføring. En opfordring til alle gå igen hvis kvinden i annoncen ikke er hende der åbner døren!

Del dette indlæg


Link til indlæg
WomanCheck skrev, for 2 minutter siden:

En opfordring til alle gå igen hvis kvinden i annoncen ikke er hende der åbner døren!

Kan kun være enig, hvis vi alle kunne finde ud af dette, ville fakes hurtig blive fortid.

Jeg havde selv svært ved det da jeg startede med at besøge GP, men med lidt rutine blev der hurtigt vendt om på det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
James B skrev, for 37 minutter siden:

Kan kun være enig, hvis vi alle kunne finde ud af dette, ville fakes hurtig blive fortid.

Jeg havde selv svært ved det da jeg startede med at besøge GP, men med lidt rutine blev der hurtigt vendt om på det.

 

WomanCheck skrev, for 44 minutter siden:

Den der åbnede kalder sig Antonia. Men hun har også lukket sin konto. Så det hjælper at gå igen hvis det er falsk markedsføring. En opfordring til alle gå igen hvis kvinden i annoncen ikke er hende der åbner døren!

@Big3lover

 

Træls, men god stil, at daffe igen. Det kan tage mere mandsmod at sige nej til en kvinde man ikke har bestilt, end at foretage bestillingen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng

Fedt at du gik igen. Det er det eneste rigtig at gøre. Mange andre kunder er så liderlige og bange, at de ikke tør at gå igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...