Hop til indhold

Nørrebro. Jeg gik igen.

Featured Replies

Skrevet

Hehe, hun har allerede lukket kontoen :)

Kan du huske det navn hun brugte ?

Skrevet
  • Author
James B skrev, 1 time siden:

Hehe, hun har allerede lukket kontoen :)

Kan du huske det navn hun brugte ?

Den der åbnede kalder sig Antonia. Men hun har også lukket sin konto. Så det hjælper at gå igen hvis det er falsk markedsføring. En opfordring til alle gå igen hvis kvinden i annoncen ikke er hende der åbner døren!

Skrevet
WomanCheck skrev, for 2 minutter siden:

En opfordring til alle gå igen hvis kvinden i annoncen ikke er hende der åbner døren!

Kan kun være enig, hvis vi alle kunne finde ud af dette, ville fakes hurtig blive fortid.

Jeg havde selv svært ved det da jeg startede med at besøge GP, men med lidt rutine blev der hurtigt vendt om på det.

Skrevet
James B skrev, for 37 minutter siden:

Kan kun være enig, hvis vi alle kunne finde ud af dette, ville fakes hurtig blive fortid.

Jeg havde selv svært ved det da jeg startede med at besøge GP, men med lidt rutine blev der hurtigt vendt om på det.

WomanCheck skrev, for 44 minutter siden:

Den der åbnede kalder sig Antonia. Men hun har også lukket sin konto. Så det hjælper at gå igen hvis det er falsk markedsføring. En opfordring til alle gå igen hvis kvinden i annoncen ikke er hende der åbner døren!

@Big3lover

Træls, men god stil, at daffe igen. Det kan tage mere mandsmod at sige nej til en kvinde man ikke har bestilt, end at foretage bestillingen.

Skrevet

Fedt at du gik igen. Det er det eneste rigtig at gøre. Mange andre kunder er så liderlige og bange, at de ikke tør at gå igen. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.