Hop til indhold

Recommended Posts


Lille bitte  pige , sød og smilende . :wub:  Jeg er ellers en fyr som plejer at bolle som en durasel- kanin .  ;) Men jeg kunne altså ikke holde mig mere end 15.min , i den ekstremt snævre lille fisse.  <3 Kom med et brøl, hvor efter vi grinte meget.  Daisyclub når Daisyclub er bedst!  :D

Stedet 8/10
Pigen 8/10  <3
Oplevelsen 8/10
Prisen 6/10
Mvh. Smørhulsbarnet

http://daisyclub.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smørhulsbarnet skrev, for 18 minutter siden:


Lille bitte  pige , sød og smilende . :wub:  Jeg er ellers en fyr som plejer at bolle som en durasel- kanin .  ;) Men jeg kunne altså ikke holde mig mere end 15.min , i den ekstremt snævre lille fisse.  <3 Kom med et brøl, hvor efter vi grinte meget.  Daisyclub når Daisyclub er bedst!  :D

Stedet 8/10
Pigen 8/10  <3
Oplevelsen 8/10
Prisen 6/10
Mvh. Smørhulsbarnet

http://daisyclub.dk

 

Hvorfor giver du Prisen 6/10? Det er da ellers rimelige priser med 1300,-kr. for en time, eller betalte du mere?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lillebitte? Var hun bare lav, eller også nipset, altså slank med lille b- eller a-skål?

Hendes billeder er tydeligvis falske, men hvordan er hendes krop?  - og hendes bryster i forhold til de ret store, lidt hængende meloner på billedet, og er de naturlige?

Jeg kan godt lide slanke asiater med liljeskuldre og naturlige, små bryster.
 

image.png.250e0745bc7eb968452bb1003661db7c.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glad for du have en go tur, de er efterhånden far between hos DC og jeg har været stor fan af stedet.

Ved du hvad Anal koster hos hende ?

 

Darth!

Del dette indlæg


Link til indlæg
hunk skrev, for 4 timer siden:

Lillebitte? Var hun bare lav, eller også nipset, altså slank med lille b- eller a-skål?

Hendes billeder er tydeligvis falske, men hvordan er hendes krop?  - og hendes bryster i forhold til de ret store, lidt hængende meloner på billedet, og er de naturlige?

Jeg kan godt lide slanke asiater med liljeskuldre og naturlige, små bryster.
 

image.png.250e0745bc7eb968452bb1003661db7c.png

Ja fake billedet . Lille bitte pige , små søde bryster og lattermild . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ratata skrev, for 5 timer siden:

 

Hvorfor giver du Prisen 6/10? Det er da ellers rimelige priser med 1300,-kr. for en time, eller betalte du mere?

Alt er relativt. Jeg giver 500-600 kr for 30.min med en ung ungarsk pige. Og 800-1000kr for 60.min 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Darth skrev, for 15 timer siden:

Glad for du have en go tur, de er efterhånden far between hos DC og jeg har været stor fan af stedet.

Ved du hvad Anal koster hos hende ?

 

Darth!

Normalt koster det ikke ekstra for anal hvis pigen tilbyder det hos DC. Siger dette uden en garanti for at det ikke har ændret sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smørhulsbarnet skrev, den 14/8/2018 at 03:49:

Alt er relativt. Jeg giver 500-600 kr for 30.min med en ung ungarsk pige. Og 800-1000kr for 60.min  

Så DC er godt eller dårligt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tlaloc skrev, for 13 timer siden:

Så DC er godt eller dårligt?

Det er vist som man er heldig at vælge den rigtige pige. En gang var det altid godt. Og de fleste piger var nogen som vente tilbage igen og igen. :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Jogge skrev, for 1 time siden:

Sælger de 15 minutters sex hos DC, og nogen der kender prisniveau på det? 

Næppe, men er det ikke bare at spørge??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 23 timer siden:

Næppe, men er det ikke bare at spørge??

Præcis^_^ og ved at spørge her kan svaret komme flere til gode, plus at det kan være det ikke er en ydelse de er vilde med at sælge hvis man ringer, men hvis man står der kan det være tingene ser anderledes ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mutha
kurt666 skrev, den 17/8/2018 at 10:22:

600 gav jeg sidst for 15min  .men det var sidste år

Sidste 2 gange jeg var forbi, var det 700 for 20min og 900 for 30.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smørhulsbarnet skrev, den 14/8/2018 at 03:49:

Alt er relativt. Jeg giver 500-600 kr for 30.min med en ung ungarsk pige. Og 800-1000kr for 60.min 

Hvor finder du hende?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter

Jeg havde fornøjelsen af toeren med en anden daisy-pige sidste år det kostede 500 ekstra. Hun var godt stram og der kunne køres i fuld fart/dybde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...