Hop til indhold
Rejsenetværk

Forsvundet handle og trråd?

Recommended Posts

Øh

Var hende her ikke aktiv indtil lige for lidt siden?

Sad og læste en vistnok helt ny tråd af hende om gangbang projektet, og pludselig var både hun og tråden væk.

Jeg er pinlig ædru mens jeg skriver dette, men er der noget om det, eller har jeg taget helt fejl?

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja tråden er der stadigvæk, men det som jeg nåede, med rette eller urette, at få indtrykket af, det var at hun havde oprettet en ny tråd, om at der var næsten fuldtegnet.

Men der skulle stadig være få ledige pladser, men så var det at der skete et eller andet, og så blev jeg snotforvirret :unsure:

DK fyr 34 skrev, for 8 minutter siden:

Tråden er der jo stadigvæk. Kan hun ikke også bare have valgt at slette sin profil?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personen havde anmodet om at få slettet sin profil, hvilket jeg naturligvis efterkom. Derudover havde personen oprette en ny tråd om samme emne, kort før anmodningen om sletning af profilen. Denne tråd valgte jeg at slette, da jeg mente en tråd omkring det samme, måtte være rigeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mærkeligt.

Den nye tråd handlede ellers om at de kun manglede et par stykker mere, hvorefter der bliver bedt om at få slettet sin profil ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
James B skrev, for 21 minutter siden:

Mærkeligt.

Den nye tråd handlede ellers om at de kun manglede et par stykker mere, hvorefter der bliver bedt om at få slettet sin profil ?

Om der består en sammenhæng, det kan vi jo ikke vide.

Men der var kommet indlæg i  den oprindelige tråd, om at man ikke mente at det var god stil som kvinde, at indbyde mænd til gratis hygge i et forum, hvor kvinder annoncerer for sex der koster penge, og hvor mænd anmelder oplevelser med piger, hvor sex koster penge.

Jeg var selv ret begejstret for initiativet, men ved nærmere eftertanke kan jeg godt se logikken i, at piger der betaler for at annoncere på EG, de ikke gerne ser at der samtidig tilbydes en loge af gangbang piger, som ikke tager penge for sex  med mændene til gangbang.

Ikke fordi at der er noget som helst galt med initiativet, jeg synes at det er storartet.

Men EG er måske det forkerte forum, til at reklamere med muligheden for gratis sex.

Hvis du nu er  IT mand eller webudvikler, du annoncerer, og betaler for det på et medie målrettet et publikum til ens kerne ydelser, så tror jeg også at annoncørerne på en sådan platform ville misbillige det, hvis en gruppe af glade amatører fik lov til at tilbyde de samme ydelser gratis.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes så at det var underligt, at mailen var mestergraa @ g mail 

Når det var en kvinde... Ordet "Mester" er vel oftest forbundet til en mand, eller?! 

 

 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, den 13/8/2018 at 22:19:

Ordet "Mester" er vel oftest forbundet til en mand, eller?! 

 

det er før set at en kvinde er blevet Danmarks MESTER eller verdens MESTER......især inden for kvindesporten, skulle det være en fordel at være kvinde for at blive mester

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...