Hop til indhold

Recommended Posts

Hej venner.

Nu har jeg fulgt lidt på sidelinjen i et stk tid, og har et spørgsmål til b2b.

Hvad har i oplevet af service her?

Hvordan forløb massagen? Ligger man kun på maven eller bliver man vendt om.

Tænker om det er det samme over det hele, eller er det en jungle af uskrevne regler. Og hvad kan man som minimum forvente da det er rimeligt dyrt.

Hvad har i oplevet med b2b.

Pris/sted og vurdering evt.

Gælder mig til jeres svar :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv at læs lidt i det hav af anmeldelser der allerede er skrevet her.

Der er ikke noget der er ens, men jeg har aldrig været ude for at det kun var på ryggen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

B2b er som udgangspunkt b2b, und nix weiter. Oftest er det dog en indfaldsvinkel til fp, som så afregnes enten separat eller som et hele.

Hvad jeg har oplevet begynder man (en selv) på maven. Pigen glider over en med hendes (nøgne) krop med mere eller mindre olie til at smøre. Er hun god, og det er de fleste jeg har oplevet faktisk, er det en meget sensuel omgang. En enkelt har fået mig til at komme alene ved at glide på min ryg, men det var hun nu også særligt god til... Uden at der vist er skrevne regler har jeg altid søgt at røre pigen, hvilket kan være lidt krampagtigt når mn ligger på maven. Enten vender man síg selv, eller bliver bedt om det. Jeg er en en enkelt gang blevet "skældt ud" over at jeg var for lang tid om at vende mig... Og når man er vendt, ja, så er de sq vanskeligt at undslå sig fp når flaget står for fuld stang...

Pris/sted vil være unfair at nævne, men regn med størrelsesordenen kr. 1.500 incl. fp for en time. Som alt andet med thai er der ingen faste regler, og det er meget op til pigen, fælles kemi og hendes humør. 

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...