Hop til indhold
Champflow

Nogen erfaringer med Miko Japanese Ladyboy

Recommended Posts

Hej, alle Shemalefans

 

Jeg overvejer kraftigt at besøge japanske Miko, som ser superfræk ud samt har de mest fantastiske anmeldelser.

Så jeg vil da naturligvis hjertens gerne rive hende rundt på den gode måde i noget tid:)

Her er et link, så I selv kan se hende an:

https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=3623&lan=en

MEN før jeg bruger mine hårdttjente kontanter på hende, ville jeg blot høre om der måske var nogen herinde, der kunne be- eller afkræfte de anmeldelser som findes på hende?

Der kan jo fuskes lidt med anmeldelser, så jeg ville bare høre om der var nogen, der kunne bekræfte dem, inden jeg vælger at besøge hende.

Tusind tak på forhånd!:)

Champflow

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Annoncen er ægte ShemaleWiki har verificeret profilens ægthed." og en profil med så mange anmeldelser er sjældent fake.

Hun er vidst I Oslo til den 16/8 så skynd dig ned til havnen og tag den næste fiskerbåd før hun er væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, L70ETC

 

Tusind tak for oplysningen!:)

Jeg tror også, at hun er ægte og seriøs. Hun har været i DK og Norge nok gange i lang nok tid til, at jeg tror på det.

Jeg ville bare vide om der var nogen her, der havde besøgt hende, eller kunne give lidt up-to-date informationer om hende.

1. Jeg skal til Norge, men hvor kan du se, at hun nok kun er i Norge til d.16.?2. Og er du sikker på det?

3. Har du egentlig selv besøgt hende?

Champflow?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha ingen nye erfaringer med hende,, men det er samme billeder hun brugte for et par år siden på Daisy Club,og den gang skulle du lægge mindst 30 kg oveni billederne for at de nærmerede sig noget ægthed. Men hunkan jo ha tabt sig.

Afventer et review fra dig

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
Champflow skrev, for 16 timer siden:

Hej, 1955

Tak for advarslen, men hvis du ingen erfaringer har med hende, hvordan ved du så, at billederne ikke passer, eller er misvisende?

CF

Skriver INGEN NYE!! erfaringer, var sammen med hende for et par år siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, 1955.

Beklager, at jeg overså "nye" - der var jeg vist lige lidt for hurtig på aftrækkeren:) Tusind tak for svaret og advarslen, men heldigvis så gør det mig ikke så meget at have lidt mere at "rive" i:) Hvis hun altså kan leve op til sine anmeldelser.

1. Så har du noget imod at hjælpe med er par ord om hvordan selve oplevelsen med hende var?

2. Og har hun egentlig nogen bryster? - for dem ser man nemlig ikke på fotos

3. Ved du om hun var/er ryger?

Jeg har aftalt et møde med hende inden for et par dage, så jeg ville elske at vide lidt mere om hende, inden jeg mødes med hende, så jeg er mentalt forberedt, eller måske endda kan nå at aflyse...

Takker på forhånd

CF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Champflow skrev, for 2 timer siden:

Hej, 1955.

Beklager, at jeg overså "nye" - der var jeg vist lige lidt for hurtig på aftrækkeren:) Tusind tak for svaret og advarslen, men heldigvis så gør det mig ikke så meget at have lidt mere at "rive" i:) Hvis hun altså kan leve op til sine anmeldelser.

1. Så har du noget imod at hjælpe med er par ord om hvordan selve oplevelsen med hende var?

2. Og har hun egentlig nogen bryster? - for dem ser man nemlig ikke på fotos

3. Ved du om hun var/er ryger?

Jeg har aftalt et møde med hende inden for et par dage, så jeg ville elske at vide lidt mere om hende, inden jeg mødes med hende, så jeg er mentalt forberedt, eller måske endda kan nå at aflyse...

Takker på forhånd

CF

Husker ikke om der var bryster eller om hun lugtede af røg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jag träffade henne för 1 1/2 år sedan.

Det är hon på bilderna förvisso inte lika smal men inte tjock.

Hon är 100% engagerad och gör verkligen allt för att det skall bli bra.

Superbra attityd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Miko hos Daisy Club tilbage i 2014, dengang var hun vist lige kommet til landet, bestilte en halv time med lidt massage og fransk, fik det vildeste blowjob med deeptroat jeg nogensinde har prøvet, dengang var hun på ingen måde for tyk men ved jo ikke hvad der er sket efterfølgende, nåede desværre aldrig at besøge hende igen men skulle hun dukke op i lokalområdet i fremtiden så kan hun være sikker på et besøg

Redigeret af Bongohammer
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...