Sportysex 110 Skrevet 13. August, 2018 https://massage.side6.dk/loevenholmvej Er der nogle der kender noget til denne kvinde ?? Jeg mener at have set disse billeder tidligere et andet sted, men hun skulle være ny i Auning/Gjessing Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 341 Skrevet 13. August, 2018 Jeg kan også godt huske billederne. Har ikke mødt hende,men hun ser godt nok sød ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 830 Skrevet 14. August, 2018 Jeg er sikker på, at jeg har mødt hende netop i Auning før - for et par år eller mere siden. I så fald er billederne helt ægte, og man får hvad man ser. Der er dog ikke ret meget mulat i hende - måske er hun kun en 1/8 sort. Jeg husker ikke servicen som oprivende god - men det er altså længe siden. Jeg ved bare, at jeg kun var der een gang. Men en pæn pige, helt sikkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 341 Skrevet 15. August, 2018 Der er kommet nye billeder, kan godt gå hen og blive forelsket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 830 Skrevet 16. August, 2018 Som jeg husker det er det nøjagtigt sådan hun ser ud. Kunne også godt selv have lyst til et genbesøg, men der er p.t. så mange muligheder :-). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 341 Skrevet 16. August, 2018 Så mange andre muligheder? Hvor på Djursland ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 830 Skrevet 16. August, 2018 Nej, ikke på Djursland . Aarhus, Vejle, Kolding og den slags. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg