Hop til indhold
DJX

Studinegodte - Viborg/Ikast

Recommended Posts

Det ligner hendes nummer, men jeg har det ikke på den her telefon, så jeg er ikke 100 % sikker. Jeg ville godt turde, måske vil hun bare undgå en bestemt? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Øhh jeg forstår ikke helt – hvor står det i hendes annonce at hun kun laver aftale med folk som sender et billede?

Jeg har besøgt hende en enkelt gang og der var der ingen krav om billede – det er måske et års tid siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, den 15/8/2018 at 18:16:

Øhh jeg forstår ikke helt – hvor står det i hendes annonce at hun kun laver aftale med folk som sender et billede?

Jeg har besøgt hende en enkelt gang og der var der ingen krav om billede – det er måske et års tid siden.

Det var den besked jeg fik at hun ville se foto, det har hun aldrig spurgt om før når jeg har forsøgt at få en fræk aftale. 
Derfor mit spørgsmål om det var noget nyt hun var begyndt på. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har desværre ikke tid for tiden, ellers ville godt afprøve konceptet, for hun er jo dejlig, hvis man er til en frisk pippi-lignende lille sag.
Jeg ved ikke, om hendes blovjob er det bedste, jeg har oplevet, men det er helt klart en fascinerende oplevelse.
Hun har desværre ind i mellem snakket om problematiske fyre, og jeg tror, at det er forklaringen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den grå skrev, den 20/8/2018 at 19:09:

Jeg har desværre ikke tid for tiden, ellers ville godt afprøve konceptet, for hun er jo dejlig, hvis man er til en frisk pippi-lignende lille sag.
Jeg ved ikke, om hendes blovjob er det bedste, jeg har oplevet, men det er helt klart en fascinerende oplevelse.
Hun har desværre ind i mellem snakket om problematiske fyre, og jeg tror, at det er forklaringen.

Pippi?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
wallander skrev, for 5 timer siden:

Hvor er hun mere præcis??

bla. i Viborg – adressen får du af pigen hvis du får en aftale med hende ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...