Hop til indhold
Miller223

Ukrainske sugarbabes

Recommended Posts

Jeg har tit besøg af Ukrainske sugarbabes på min profil, alle gudesmukke.

 

Er der nogen der har været i kontakt med dem, går ud fra at det er scammere, der vil platte sig til penge til flybillet/billeder og lign. ?

 

https://sugardaters.dk/show?alias=Marinka87

 

Citat

Hello) Nice to meet you))) How are you?
just saw your profile and I liked it, it would be nice to know you-)
Im new at internet dating and on this site too, so not sure how to start this conversation))
do you ever use mail? we can talk more there
Mari-)

 

Redigeret af Miller223

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har jeg ikke oplevet, men har skrevet med en pige fra Sønderjylland, efterfølgende har vi mailet sammen og nu er hun pludselig fra Rusland.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Højst sandsynligt - Jeg ved ikke hvor udbredt mediet er i udlandet... har skrevet med en tjekke da jeg var i Prag, men hun ville have alt for meget sugar i forhold til andre “oplevelser” i byen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222

Der er tit østeuropæiske piger som kikker på min profil, en sjælden gang skriver de også. Har dog aldrig skrevet til nogen af dem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg oplevede det også tit - skrev sammen med flere af dem. De sendte en del smukke billeder, men det endte altid med at de gerne ville ha penge til at flyve til DK og besøge mig.

/Green

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...