Hop til indhold

sexy danske Janny Jylland

Featured Replies

Skrevet

Hej 

Jeg var forbi hende her forleden.. Stor skuffelse skulle have køret igen..var ud igen efter maks 10min.. Hun er ikke dansker.. Billeder passer slet ikke.. Hun er noget ældre men lille petit.. Det hele skulle overstås hurtigt.. Elendig bj.. Du betaler for noget du aldrig får.. Vil slet ikke anbefale hende.. Følte mig snydt.. Men er kommet over det.. 

Pigen: 4/10 fordelene er at hun er stram

Stedet: 1/10 mørkt og rodet.. Ikke særlig diskret ud til trafikeret vej

https://annoncelight.dk/showad/256371

Skrevet

Godt du så kommer med anmeldelsen, da jeg synes alle de steder der snyder på den måde ikke skal ha for 5 øre god reklame... lad os sammen få de steder lukket, det er til trods alt os de lever af...og de samme de snyder

Redigeret af Ålleren

Skrevet

Allerede teksten i annoncen er nok til at holde mig væk. Den er så pivringe at alle alarmklokker ringer.

Skrevet
badboy30 skrev, for 8 timer siden:

Hej 

Jeg var forbi hende her forleden.. Stor skuffelse skulle have køret igen..var ud igen efter maks 10min.. Hun er ikke dansker.. Billeder passer slet ikke.. Hun er noget ældre men lille petit.. Det hele skulle overstås hurtigt.. Elendig bj.. Du betaler for noget du aldrig får.. Vil slet ikke anbefale hende.. Følte mig snydt.. Men er kommet over det.. 

Pigen: 4/10 fordelene er at hun er stram

Stedet: 1/10 mørkt og rodet.. Ikke særlig diskret ud til trafikeret vej

https://annoncelight.dk/showad/256371

Tak for anmeldelsen. Er du ikke lige sød en anden god gang for at hjælpe hinanden herinde at skrive en overskrift med lidt nærmere info, som feks dette:

sexy danske Janny FREDERICIA BORKOP VEJLE FREDERICIA BORKOP VEJLE 

At køre fra Skagen til Børkop er sku en lang tur, og Jylland dækker jo et kæmpe område ;-)

Redigeret af youngatheart

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.