Hop til indhold
badboy30

sexy danske Janny Jylland

Recommended Posts

Hej 

Jeg var forbi hende her forleden.. Stor skuffelse skulle have køret igen..var ud igen efter maks 10min.. Hun er ikke dansker.. Billeder passer slet ikke.. Hun er noget ældre men lille petit.. Det hele skulle overstås hurtigt.. Elendig bj.. Du betaler for noget du aldrig får.. Vil slet ikke anbefale hende.. Følte mig snydt.. Men er kommet over det.. 

Pigen: 4/10 fordelene er at hun er stram

Stedet: 1/10 mørkt og rodet.. Ikke særlig diskret ud til trafikeret vej

 

https://annoncelight.dk/showad/256371

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt du så kommer med anmeldelsen, da jeg synes alle de steder der snyder på den måde ikke skal ha for 5 øre god reklame... lad os sammen få de steder lukket, det er til trods alt os de lever af...og de samme de snyder

 

Redigeret af Ålleren

Del dette indlæg


Link til indlæg
badboy30 skrev, for 8 timer siden:

Hej 

Jeg var forbi hende her forleden.. Stor skuffelse skulle have køret igen..var ud igen efter maks 10min.. Hun er ikke dansker.. Billeder passer slet ikke.. Hun er noget ældre men lille petit.. Det hele skulle overstås hurtigt.. Elendig bj.. Du betaler for noget du aldrig får.. Vil slet ikke anbefale hende.. Følte mig snydt.. Men er kommet over det.. 

Pigen: 4/10 fordelene er at hun er stram

Stedet: 1/10 mørkt og rodet.. Ikke særlig diskret ud til trafikeret vej

 

https://annoncelight.dk/showad/256371

Tak for anmeldelsen. Er du ikke lige sød en anden god gang for at hjælpe hinanden herinde at skrive en overskrift med lidt nærmere info, som feks dette:

sexy danske Janny FREDERICIA BORKOP VEJLE FREDERICIA BORKOP VEJLE 

 At køre fra Skagen til Børkop er sku en lang tur, og Jylland dækker jo et kæmpe område ;-)

Redigeret af youngatheart

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...