Hop til indhold
Guest MushRoom

Har du savnet os

Recommended Posts

Guest MushRoom

Det er de ord som popper frem på den gode gamle side voksenlisten.dk som i lang årrække kun husede danske piger og af underlige årsager gik ned. Sommetider logger jeg ind for at se om der er sket noget nyt på fronten, men selv efter 1 år mødes jeg stadigvæk af det samme billede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Iscenesat Virkelighed skrev, den 12/8/2018 at 15:18:

Jeg savner i hvert fald den. :D Enhver annonce skulle godkendes, det gjorde meget godt.

Brugte den også, var rimelig seriøs. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Mon ikke eroguide skulle opkøbe den og sætte gang i den igen. Bare en stråtanke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom
Iscenesat Virkelighed skrev, for 45 minutter siden:

Tror du ikke, at de har nok at gøre med Annoncelight? :D

Et projekt til eller fra, det betyder vel intet. Der er jo kr i farvandet for dem. Og hvem pokker vil ikke tjene kr.

Man kan vende det om og så sige;

Skal alle annoncer godkendes før de går online, så mindsker man de mange fake profiler, for det så man tydeligt på voksenlisten.

Jeg mener også at læst de kun har et samarbejde med AL.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 13 minutter siden:

Hvordan garderede de sig mod falske annoncer ?

Annoncerne var ikke synlige for andre, førend de var godkendt. Om de manuelt har siddet og læst dem igennem, det skal jeg lade være usagt, hvis de har det, så er det ganske forståeligt at de er gået død. :D

De var SÅ nazi, med at man overholdte deres regler, om at annoncerer hos dem, kan jeg berette. :P - Da jeg nåede en vis alder, så tænkte jeg at jeg ikke længere var nødsaget til at være uærlig og tilføje år til min alder, mén jeg var endnu ikke fyldt 21 år og så måtte jeg simpelthen ikke annoncerer der længere, førend jeg fyldte 21 år. Ak ja, hårdt luderliv! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MushRoom skrev, den 12/8/2018 at 14:55:

Det er de ord som popper frem på den gode gamle side voksenlisten.dk som i lang årrække kun husede danske piger og af underlige årsager gik ned. Sommetider logger jeg ind for at se om der er sket noget nyt på fronten, men selv efter 1 år mødes jeg stadigvæk af det samme billede. 

Du vil se det samme, hvis du logger ind på massageplus.dk samt talk2us.dk. Stederne er mere døde end Vestre Kirkegård :D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den 16.8.2018 at 15:36:

Du vil se det samme, hvis du logger ind på massageplus.dk samt talk2us.dk. Stederne er mere døde end Vestre Kirkegård :D:D

Nu et talk2us helt opgivet af ejermanden og dør snart.

http://talk2us.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...