Hop til indhold
Doggeren

Frisk pige syntes jeg

Recommended Posts

Halløjsa :)

Hjemvendt fra ferie og lige inde og kigge på hvad der var på mit nye skattekort :-P

Var lige en tur forbi

https://annoncelight.dk/showad/229365

Super frisk pige , ikke så meget snik snak og det passede mig fint for lidt jetlag og tunge løg gør sgu ikke mig specielt snakkesalig :blink: :lol:

Fik 30 min med superfransk B)

Hun ordnede mig på 20 min så var jeg mere træt end da jeg kom op til hende :lol:

Hun er en sød og frisk pige, rimelig høj og lille røv, klædt i lingeri :P

Dejlig dag til jer derude ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været hos Adela to gange. Hun er sød, rar, flot og meget sexet.

Jeg synes det største plus i Adela's bog er hvor fit og fleksibel hun er. Desuden så vejer hun ingenting, så hun er nem at rode rundt med.

Det største minus, for mit vedkommende var, at hun ikke rigtig havde styr på tænderne, når hun giver fransk. Jeg brugte kondom, og selv med det, så kunne tænderne mærkes ret markant. Jeg prøvede at instruere hende i, at passe lidt mere på, men efter et minut, så var det det samme igen. Jeg nød ikke hendes mund omkring dilleren. -Og nej. Jeg har ikke nogen kæmpe enorm Johnson, den er ganske almindelig.

7/10 i min bog.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, for 7 timer siden:

Tak for anmeldelsen. Synes dog godt du kunne have fundet en lidt mere sigende overskrift. ;)

Jeg burde det ikke være en selvfølge at skrive i det mindste bynavn i overskriften? Den her annonce er ikke super relevant for dem i Kolding området.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doggeren skrev, for 12 timer siden:

Halløjsa :)

Hjemvendt fra ferie og lige inde og kigge på hvad der var på mit nye skattekort :-P

Var lige en tur forbi

https://annoncelight.dk/showad/229365

Super frisk pige , ikke så meget snik snak og det passede mig fint for lidt jetlag og tunge løg gør sgu ikke mig specielt snakkesalig :blink: :lol:

Fik 30 min med superfransk B)

Hun ordnede mig på 20 min så var jeg mere træt end da jeg kom op til hende :lol:

Hun er en sød og frisk pige, rimelig høj og lille røv, klædt i lingeri :P

Dejlig dag til jer derude ;)

Fint at du tager en for gutterne, men er lidt træls at du ikke kan skrive i din overskrift hvor disse gutter bør befinde sig !! Rigtig overskrift for at hjælpe hinanden burde være : Frisk pige synes jeg i Frederikshavn. Der er jo ikke mange der lige kører til en glædespige fra Esbjerg til Frederikshavn normalt. Forstår ikke at folk ikke snart kan hjælpe hinanden på denne enkle måde ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doggeren skrev, for 12 timer siden:

Halløjsa :)

Hjemvendt fra ferie og lige inde og kigge på hvad der var på mit nye skattekort :-P

Var lige en tur forbi

https://annoncelight.dk/showad/229365

Super frisk pige , ikke så meget snik snak og det passede mig fint for lidt jetlag og tunge løg gør sgu ikke mig specielt snakkesalig :blink: :lol:

Fik 30 min med superfransk B)

Hun ordnede mig på 20 min så var jeg mere træt end da jeg kom op til hende :lol:

Hun er en sød og frisk pige, rimelig høj og lille røv, klædt i lingeri :P

Dejlig dag til jer derude ;)

Hvorfor opretter du for øvrigt det samme indlæg 2 gange ?????

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 9 timer siden:

Fint at du tager en for gutterne, men er lidt træls at du ikke kan skrive i din overskrift hvor disse gutter bør befinde sig !! Rigtig overskrift for at hjælpe hinanden burde være : Frisk pige synes jeg i Frederikshavn. Der er jo ikke mange der lige kører til en glædespige fra Esbjerg til Frederikshavn normalt. Forstår ikke at folk ikke snart kan hjælpe hinanden på denne enkle måde ??

 

youngatheart skrev, for 8 timer siden:

Hvorfor opretter du for øvrigt det samme indlæg 2 gange ?????

Det var også en fejl, sorry 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...