Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi Anita  den anden dag. Hun holder som beskrevet til i Ørestaden.

Billederne er skam ægte nok og jeg bemærker at de 7 første (og nye) billeder er taget på det mikroskopiske værelse hun bruger. Havde egentlig bestilt 1½ time, men da jeg kom ind på værelset ændrede jeg det til 1 time, da jeg tænkte at her kan man da ikke holde ud at være alt for længe - men det skulle vise sig at det kunne man godt.

Anita er super sprød og lækker. Det blev ikke til noget tungekysseri eller afslutning i munden som ellers beskrevet i hendes profil. men bortset for det,  kom jeg hele vejen rundt med bad sammen - både før og efter, øko-blow, 69, og div. positioner. Fik endda ros for mit slikkeri. Alt i alt en god oplevelse. Dog trækker det lille-bille værelse lidt ned i min optik.
Anita skulle være i DK i hvert fald en uges tid endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Poptrold skrev, for 2 timer siden:

Var forbi Anita  den anden dag. Hun holder som beskrevet til i Ørestaden.

Billederne er skam ægte nok og jeg bemærker at de 7 første (og nye) billeder er taget på det mikroskopiske værelse hun bruger. Havde egentlig bestilt 1½ time, men da jeg kom ind på værelset ændrede jeg det til 1 time, da jeg tænkte at her kan man da ikke holde ud at være alt for længe - men det skulle vise sig at det kunne man godt.

Anita er super sprød og lækker. Det blev ikke til noget tungekysseri eller afslutning i munden som ellers beskrevet i hendes profil. men bortset for det,  kom jeg hele vejen rundt med bad sammen - både før og efter, øko-blow, 69, og div. positioner. Fik endda ros for mit slikkeri. Alt i alt en god oplevelse. Dog trækker det lille-bille værelse lidt ned i min optik.
Anita skulle være i DK i hvert fald en uges tid endnu.

Afviste hun at kysse? Andre der har kysset med hende ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er lige kommet hjem fra et besøg hos Anita. Jeg var blevet inspireret af Poptrolds anmeldelse af hende, samt hendes skønne billeder og annoncetekst. Spurgte her til morgen, om hun havde en tid i eftermiddag, og efter få SMS-er frem og tilbage, aftalte vi en tid kl 15.00. Var faldet for hendes billede i sygeplejeuniformen, og spurgte om hun kunne have den på. Hun opholder sig i Ørestaden, så tog Metroen ud til Ørestaden Station. Da jeg kom til denne, stod regnen næsten ned i tove, og jeg må have lignet en drukken mus da jeg ankom til hende. Havde modtaget adressen, og fået at vide, at jeg skulle tage op på 5.sal, så ville hun modtage mig ved elevatoren. Hvilken flot pige der tog imod mig der, og straks gav mig et knus. Vi gik hen til hendes værelse, som ganske rigtig ikke er særligt stort. Anita kører med en timepris på 1500 kr, hvor så alt er inclusive, og jeg havde derfor lavet en lille drejebog over, hvad jeg godt kunne tænke mig ...

Jeg havde som sagt et ønske om, at se yndigheden i hendes sygeplejeuniform og herefter skulle seancen udspille sig således :

Scene 1 : Patienten - altså mig - havde lagt i koma i månedsvis. Trofast havde sygeplejersken - Anita - siddet og holdt i min hånd. Hun havde strøget sin hånd på min kind, og givet mig kys på munden. Alt sammen uden livstegn.

Scene 2 : Den unge sygeplejerske er gift med en mand, der arbejder alt for meget, og derfor er det unge pige godt og grundigt forsømt. En aften lister hendes hånd så derfor ned til patientens lem, og de første spæde livstegn tegner sig. Hendes dejlige bryster sænkes ned over patientens mund, og hun synes hun mærker hans tunge langsomt arbejder.

Scene 3 : Næste aften på vagt tænker sygeplejersken at det må briste eller bære. Har hendes trofaste omsorg for den livløse patient båret frugt. Vil hun i aften kunne gøre hans pik så stiv at den kan gennemføre et samleje ...

Hvordan forløb spillet så - jo Anita levede sig så godt ind i rollen, at der må være gået en afsindig god sygeplejerske tabt i hende. Hun kyssede først på læberne og siden listede tungen sig flere gange ind - da var det satme svært at spille livløs. Hun aede og slikkede over hele kroppen, og er egentlig ganske stolt over, at jeg kunne følge drejebogen så langt. Den eneste der måske dumpede i spillet, var Lillemand. Som den første måtte han opgive sin instruerede rolle. Pludselig ville han ind og have en hovedrolle - på det tidspunkt var Lillemands far, også begyndt at få et tungere ånd.dræt. 

Selv om jeg med næb og klør havde kæmpet mod det uundgåelige, så fik rollespillet en ende. Der var dog tid til en pirrende rygmassage, samt et bad sammen med Anita. Badet fik helt liv i Lillemand igen, da Anita gned op og ned af ham med sin numse. Tiden var dog allerede i overtid, så en stiv Lillemand måtte igen ned i bukserne. Har næsten måtte love ham en tur igen, inden Anita rejser på næste mandag. 

De varmeste anbefalinger fra mig. Ikke alt fra hendes "spiseseddel" blev prøvet, men måske næste gang. Hendes lille, men rene og enkle, værelse egnede sig perfekt til min lille leg. God aften til alle - Jensemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, den 12/8/2018 at 10:09:

Afviste hun at kysse? Andre der har kysset med hende ?

Det blev som sådan ikke afvist, men de få gange vi kyssede, var der ikke tunge. Men det var ikke noget som decideret ødelagde det for mig. Men jeg holder nu meget af at kysse  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensemanden skrev, den 12/8/2018 at 19:29:

 Anita kører med en timepris på 1500 kr, hvor så alt er inclusive, og jeg havde derfor lavet en lille drejebog over, hvad jeg godt kunne tænke mig ...

Jeg havde som sagt et ønske om, at se yndigheden i hendes sygeplejeuniform og herefter skulle seancen udspille sig således :

 

Fantastisk - copy/paste til mig :)

Måske med lidt ændringer så mit spørgsmål er; hvordan forklarede du hende det? På sms inden? Danske, engelsk, spansk? 

Og er det et sted hvor man parkere i en kælder, sniger sig igennem en slags lobby, tager en elevator op til 5 og så ligger værelserne i en gang mod øst :) med hendes på syd side af gangen?

JB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej JohnBlow. Undskyld jeg først svarer nu, specielt her hvor yndigheden er taget hjem. Jeg ankom med en "drejebog" - dvs et stykke A4 papir, der var foldet en gang, så det var et hæfte på 4 sider. "Drejebogen" var skrevet på engelsk - mit bedste skole-engelsk, så tænker Anita og jeg var på nogenlunde samme niveau mht det engelske sprog. Besøgte iøvrigt Anita en gang til inden hun rejste. Her var senariet, at hun var en stuepige, der var i færd med at rode i min kuffert, da jeg kom ud af badet. Med truslen om at jeg ville gå til hoteldirektøren og sladre, tilbød hun at GØRE ALT, bare jeg ikke anmeldte hende. Anita lever sig enormt godt ind i disse rollespil. Kan kun anbefale andre, at afprøve disse lege. Tilfører besøget en ekstra dimension, og oplevelsen glemmes ikke sådan lige med det samme. Med hensyn til Anitas adgangsforhold er de perfekte. Elevatoren kører op, uden man skal forbi en Reception, og ingen tænker over i hvad ærinde man er der. Rigtig god dag til alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...