Hop til indhold
jasper

SB i Esbjerg, første møde.

Recommended Posts

Er lige gået fra mit første møde med en SB. Det var sq underligt, intet mindre, en sød pige just ude af gymnasiet, snakkede så munden løb af med hende. 

Hvad jeg troede var et kemimøde for at se om vi skulle noget fremad var et reelt bootycall. 

Hun skrev kl. 20 om jeg kiggede forbi hos hende nu. 20 min senere sad jeg i hendes seng, og vi snakkede, mest af alt om ingenting. Min der aldrig havde prøvet det troede stadigvæk vi havde et kemi møde. Efter lidt tid måtte jeg spørge hvad nu, hun fik stille sagt at hun havde aldrig prøvet hvor fyren var så længe om at få tøjet af hende. 

 

Det faldt også ti øren for mig. 

Jeg var sq blevet bedt om at komme og knalde hende. 

Hun ung og lidt uskyldig var forfjamsket og dumme mig anede ikke hvilket ben jeg skulle stå på. 

Af med tøjet, i gang med at kysse, hende kommenmanderet ned til et blowjob, over i sengen. Lidt pilleri lidt kyssen… alt godt. Altså indtil veninden skriver at hun er udenfor døren og skal hente nogle ting. Fuck… 1.2.3 ryk af med ladningen, af med kondomet, på med tøjet og ud af døren. I trappeopgangen mødes veninden. 

Hvordan hun lander den kunne være lidt spændende, men jeg gik min SD debut og en oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer

Det har da intet med sugardating at gøre, men fint no en GP mere på markedet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
jasper skrev, for 15 timer siden:

Er lige gået fra mit første møde med en SB. Det var sq underligt, intet mindre, en sød pige just ude af gymnasiet, snakkede så munden løb af med hende. 

Hvad jeg troede var et kemimøde for at se om vi skulle noget fremad var et reelt bootycall. 

Hun skrev kl. 20 om jeg kiggede forbi hos hende nu. 20 min senere sad jeg i hendes seng, og vi snakkede, mest af alt om ingenting. Min der aldrig havde prøvet det troede stadigvæk vi havde et kemi møde. Efter lidt tid måtte jeg spørge hvad nu, hun fik stille sagt at hun havde aldrig prøvet hvor fyren var så længe om at få tøjet af hende. 

 

Det faldt også ti øren for mig. 

Jeg var sq blevet bedt om at komme og knalde hende. 

Hun ung og lidt uskyldig var forfjamsket og dumme mig anede ikke hvilket ben jeg skulle stå på. 

Af med tøjet, i gang med at kysse, hende kommenmanderet ned til et blowjob, over i sengen. Lidt pilleri lidt kyssen… alt godt. Altså indtil veninden skriver at hun er udenfor døren og skal hente nogle ting. Fuck… 1.2.3 ryk af med ladningen, af med kondomet, på med tøjet og ud af døren. I trappeopgangen mødes veninden. 

Hvordan hun lander den kunne være lidt spændende, men jeg gik min SD debut og en oplevelse. 

Har været ude for den slags hændelser før at pigen ''pludselig'' skal noget midt i det hele. De bruger det til at afkorte aftalen .... De unge piger ønsker oftest ikke kontakt ud over det sexuelle og honoraret naturligvis.

Hvad måtte. Du betale hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ville have en tusse, normalt er heg ikke den fedtede type, meninger gave jeg sq mig til at handle om det. Vi kom dårligt nok i gang inden vi måtte stoppe, så prisen på sukkeret blev handlet ned. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun har to profiler derinde (den anden er https://sugardaters.dk/show?alias=Missbecca98 ) , og hun er nok så tæt på en GP, som man kan komme uden at være det. Det er lige på sex, uden gummi hvis man ønsker det, og så videre.

 Hun snakkede godt nok om, at hun gerne ville finde en fast, for det var mit udgangspunkt, da jeg mødte hende sidste vinter, men hvad hun snakker om, og hvordan hun agerer er to forskellige ting.

 

Hun er i øvrigt lidt irriterende at skrive med, da hun ofte ikke magter at kommunikere i mere end 2-3 ords sætninger - formentlig fordi hun skriver med jævnt mange på én gang. Til gengæld kan hun snakke som et vandfald, når man møder hende.


Når alt det så er sagt, så er hun faktisk en rigtig sød pige, hun gav mig en god service, og hendes bryster var jeg ret betaget af.

Hun er bare ikke det, jeg søger og forbinder med en SB.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand

Til at starte med sendte hun en masse frække billeder hvis man bad om det, ved ikke om hun gør det mere??? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun skriver at hun ikke har stedet? Men noget af teksten her i tråden tyder på at hun gerne vil have herrebesøg hjemme. Hilsen Sejer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Da jeg mødte hende var det i en lånt lejlighed, og jeg tror ikke altid, at hun kan låne et sted. Jeg tror ikke, at hun tager imod hos sig selv, da hun ifølge sin profiltekst bor hjemme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...