Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hejsa. Jeg har tilmeldt mig et GB i Århus først i september på annoncelight, men i min småparnoide hjerne er jeg stadig lidt skeptisk overfor annoncen... er der nogen af jer herinde der har erfaring med det? Det er denne annonce

https://annoncelight.dk/showad/256961

Jeg bor i Vestjylland, kan det virkelig passe at der ingen sex/swingerklubber er herude omkring??? 

Skrevet

Havde et ene besøg med pigen engang, ikke nogen positiv oplevelse.

Skrevet

Ok... hvorfor ikke? 

Skrevet
Goliath2.0 skrev, for 6 minutter siden:

Havde et ene besøg med pigen engang, ikke nogen positiv oplevelse.

Ok hvorfor ikke hvis jeg må spørge? 

Skrevet

Jeg har besøgt hende 2 gange, da hun boede i esbjerg.

Jeg synes hun var dejlig og fræk :D

Skrevet

Den er god nok. Hun er et sex monster. Har været 5 fyre om hende til et andet GB, da vi var trætte og bare drak kaffe var hun stadigvæk, sådan kommmu drenge, skal i slet have mere? Kan i virkelige ikke mere. Osv. Hun er sq herlig. 

Hvis det ikke var sådan at længden på min pjovert var omvendt proportional med antallet af deltagere, så tog jeg sq selv turen til Århus. 

Skrevet
jasper skrev, 1 time siden:

Den er god nok. Hun er et sex monster. Har været 5 fyre om hende til et andet GB, da vi var trætte og bare drak kaffe var hun stadigvæk, sådan kommmu drenge, skal i slet have mere? Kan i virkelige ikke mere. Osv. Hun er sq herlig. 

Hvis det ikke var sådan at længden på min pjovert var omvendt proportional med antallet af deltagere, så tog jeg sq selv turen til Århus. 

Haha fedt! Hende vil jeg se frem til at møde :biggrin:

Skrevet

Jeg har også haft et ene møde med hende i 2017.

Absolut anbefalesværdig!

Skrevet

Har også mødt hende. Hun tømmer dig helt og er mega autentisk. Glæd dig!

• 3 weeks later...
Skrevet
Nordjyden1 skrev, den 31/8/2018 at 03:00:

Er der andre der skal med på næste fredag???? 

næste fredag det er imorgen fredag... d. 7

Skrevet

Jeg vil bare sige at det er en af de skønneste piger jeg har været sammen med. Flere gange GB.

Uanset hvad I skriver eller vil skrive, må jeg bare sige at fortjener al den ros hun kan få.

HUN ER BARE SÅ LÆKKER OG FANTASTISK

De bedste anbefalinger herfra

Skrevet
Kinky fyr skrev, den 6/9/2018 at 22:45:

Jeg vil bare sige at det er en af de skønneste piger jeg har været sammen med. Flere gange GB.

Uanset hvad I skriver eller vil skrive, må jeg bare sige at fortjener al den ros hun kan få.

HUN ER BARE SÅ LÆKKER OG FANTASTISK

De bedste anbefalinger herfra

Nordjyden1 skrev, den 31/8/2018 at 03:00:

Er der andre der skal med på næste fredag???? 

Hvor mange mænd deltog d. 7 i GB'et?

Skrevet
Bootylover83 skrev, den 11/8/2018 at 18:57:

Hejsa. Jeg har tilmeldt mig et GB i Århus først i september på annoncelight, men i min småparnoide hjerne er jeg stadig lidt skeptisk overfor annoncen... er der nogen af jer herinde der har erfaring med det? Det er denne annonce

https://annoncelight.dk/showad/256961

Jeg bor i Vestjylland, kan det virkelig passe at der ingen sex/swingerklubber er herude omkring??? 

Det er da tucan som er en swingerklub ikk så langt fra Kolding af ;) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.