Hop til indhold
Guest Bootylover83

GB

Recommended Posts

Guest Bootylover83

Hejsa. Jeg har tilmeldt mig et GB i Århus først i september på annoncelight, men i min småparnoide hjerne er jeg stadig lidt skeptisk overfor annoncen... er der nogen af jer herinde der har erfaring med det? Det er denne annonce

https://annoncelight.dk/showad/256961

Jeg bor i Vestjylland, kan det virkelig passe at der ingen sex/swingerklubber er herude omkring??? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bootylover83
Goliath2.0 skrev, for 6 minutter siden:

Havde et ene besøg med pigen engang, ikke nogen positiv oplevelse.

Ok hvorfor ikke hvis jeg må spørge? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den er god nok. Hun er et sex monster. Har været 5 fyre om hende til et andet GB, da vi var trætte og bare drak kaffe var hun stadigvæk, sådan kommmu drenge, skal i slet have mere? Kan i virkelige ikke mere. Osv. Hun er sq herlig. 

Hvis det ikke var sådan at længden på min pjovert var omvendt proportional med antallet af deltagere, så tog jeg sq selv turen til Århus. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bootylover83
jasper skrev, 1 time siden:

Den er god nok. Hun er et sex monster. Har været 5 fyre om hende til et andet GB, da vi var trætte og bare drak kaffe var hun stadigvæk, sådan kommmu drenge, skal i slet have mere? Kan i virkelige ikke mere. Osv. Hun er sq herlig. 

Hvis det ikke var sådan at længden på min pjovert var omvendt proportional med antallet af deltagere, så tog jeg sq selv turen til Århus. 

Haha fedt! Hende vil jeg se frem til at møde :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nordjyden1 skrev, den 31/8/2018 at 03:00:

Er der andre der skal med på næste fredag???? 

næste fredag det er imorgen fredag... d. 7

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil bare sige at det er en af de skønneste piger jeg har været sammen med. Flere gange GB.

Uanset hvad I skriver eller vil skrive, må jeg bare sige at fortjener al den ros hun kan få.

HUN ER BARE SÅ LÆKKER OG FANTASTISK

De bedste anbefalinger herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky fyr skrev, den 6/9/2018 at 22:45:

Jeg vil bare sige at det er en af de skønneste piger jeg har været sammen med. Flere gange GB.

Uanset hvad I skriver eller vil skrive, må jeg bare sige at fortjener al den ros hun kan få.

HUN ER BARE SÅ LÆKKER OG FANTASTISK

De bedste anbefalinger herfra

 

Nordjyden1 skrev, den 31/8/2018 at 03:00:

Er der andre der skal med på næste fredag???? 

Hvor mange mænd deltog d. 7 i GB'et?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bootylover83 skrev, den 11/8/2018 at 18:57:

Hejsa. Jeg har tilmeldt mig et GB i Århus først i september på annoncelight, men i min småparnoide hjerne er jeg stadig lidt skeptisk overfor annoncen... er der nogen af jer herinde der har erfaring med det? Det er denne annonce

https://annoncelight.dk/showad/256961

Jeg bor i Vestjylland, kan det virkelig passe at der ingen sex/swingerklubber er herude omkring??? 

Det er da tucan som er en swingerklub ikk så langt fra Kolding af ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...