Hop til indhold
Soldat37

Sønderborgvej 15. Overraskende positivt

Recommended Posts

 

https://massage.side6.dk/byensbedstepiger

Blev overmandet af lyst og var i området i formiddag, så blev nødt til at kigge indenfor for at se om der var noget der kunne friste.  Jeg blev overrasket, meget positivt,  så meget at selv om jeg fik hendes navn har jeg fuldstændig glemt det

Huset er der ikke så meget at sige om, men det er okay diskret. Og hyggerummet er rent og pænt, dog lidt mørkt efter min smag. 

 

Men pigen. Hold nu kæft en godte, naturlig smuk, frækt glimt i de mørke øjne især da hun tog den til roden, D eller E skål som der Må leges med, og hun er dejlig stram. Hun taler dansk, Og man føler ingen stress med at få en igennem.

 

Seancen Ja købte en halv time med alt  gik efter 3 kvarter. 

Hun får klart 10/10  det er nok ikke hende på billederne men det giver et godt indtryk af hvad man får

Og skal klart finde ud af hvad hun hedder og hvor tit hun er her 

 

Redigeret af Soldat37

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
mrXX skrev, for 2 timer siden:

Surt du ikke fik hendes navn ;)

Ja måske, men point var, han fik en go oplevelse, og hvem husker navn efter en go oplevelse?

Han fik det faktisk også, men husker ej pga situationen, sådan kan det gå :rolleyes:

Nogen gange, er oplevelser bedre end navn :wub: ja sorry, afsporing :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Soldat37 skrev, for 35 minutter siden:

Gav 1000 kr 

Ja må jo nok derned igen i morgen for at få navnet 

Det kan gå værre endnu - engang jeg havde besøgt en Thai-pige, kunne jeg på vej hjem pludselig ikke huske om jeg havde besøgt hende eller ej - og hun kiggede da også noget, da jeg kom igen dagen efter - men jeg fik da gjort indtryk på hende - og har også besøgt hende siden ;-)

Men jeg havde simpelthen fået et momentant hukommelsesudfald (måske pga. Sildenafil?) og var simpelthen nødt til at køre samme vej igen, opleve huset, stuen og pigen igen, for at stykke min hukommelse sammen.

Jeg var senere igennem nogle undersøgelser på hospitalet - men lægen mente nu vist ikke det kunne have noget med Sildenafil at gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke at jeg vil påstå trådstarter lyver, måske han også husker prisen forkert. Min oplevelse af dette sted er med helt andre priser end en tusse for 45 minutter. 

Men måske bare mig som er en dårlig forhandler. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Soldat37 skrev, den 11/8/2018 at 16:17:

 

https://massage.side6.dk/byensbedstepiger

Blev overmandet af lyst og var i området i formiddag, så blev nødt til at kigge indenfor for at se om der var noget der kunne friste.  Jeg blev overrasket, meget positivt,  så meget at selv om jeg fik hendes navn har jeg fuldstændig glemt det

Huset er der ikke så meget at sige om, men det er okay diskret. Og hyggerummet er rent og pænt, dog lidt mørkt efter min smag. 

 

Men pigen. Hold nu kæft en godte, naturlig smuk, frækt glimt i de mørke øjne især da hun tog den til roden, D eller E skål som der Må leges med, og hun er dejlig stram. Hun taler dansk, Og man føler ingen stress med at få en igennem.

 

Seancen Ja købte en halv time med alt  gik efter 3 kvarter. 

Hun får klart 10/10  det er nok ikke hende på billederne men det giver et godt indtryk af hvad man får

Og skal klart finde ud af hvad hun hedder og hvor tit hun er her 

 

Pigen på billederne er modellen Bria Myles :evil:. Du må gerne fortælle at det god idé at ikke låne andres billeder :idea: Så er man sikker på møde hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...