Hop til indhold
mariolin

Sara og Daniella Odense

Recommended Posts

Har lige været over ved Sara da jeg havde aftalt 30 minutter med hende for 800kr. Men det endte med at jeg tog afsted igen da både Sara og Daniella så ikke som på billederne og Daniella kan overhovedet ikke forstå engelsk.

Jeg er dyb skuffet..... Da jeg håbede på noget rigtig godt siden de så godt ud på billederne men tro mig de ligner lidt men ikke særligt meget

https://annoncelight.dk/showad/252056

https://annoncelight.dk/showad/252052

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan da godt forstå du blev lokket af de billeder :)

Surt det så var en nitte, men godt gået at forlade stedet igen.

Hvis vi alle bare kunne finde ud af det, så ville fakes stille og roligt forsvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke enig med dig. Jeg har besøgt begge piger, både i Odense og Fredericia. Selvfølgelig ligner pigrne i den virkelige verden ikke modelbilleder med perfekt lys osv, det er der sjældent nogen der gør. Men når det gælder deres kroppe, ligger de ikke langt fra det vi ser på billederne. Det fremgår af flere tråde at jeg ikke står alene med denne oplevelse. 

At Daniella ikke er stærk i det engelske, gør ikke så meget når hendes Fransk kundskaber ligger i top. Jeg synes hun var dejlig og jeg besøger hende gerne igen. 

Respekt for at vi ikke alle sammen behøver at kunne lide det samme, men når det kommer til falsk markedsføring, så vil jeg sige at der er langt flere annoncer der lander længere fra målet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...